וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לוזון קיבל גיבוי, אך יתפטר במקרה של מעידה נוספת

6.12.2017 / 17:53

אחרי השיחה עם אלאך, בסביבתו של המאמן בטוחים: הוא ינצח את אשקלון. השחקנים לוחצים: בוזגלו חייב לפתוח. רשמית: מאס מונה לעוזר השני. פוסט קשה של רוקאביציה, ההתאחדות דורשת התנצלות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המאמן גיא לוזון מתכוון להתפטר ממכבי חיפה במקרה של מעידה נוספת, במשחק הקרוב מול הפועל אשקלון. בשיחה שהתקיימה עם מוחמד אלאך טען לוזון כי הוא מסוגל להוציא את הקבוצה מהמצב הקיים. במכבי חיפה הבינו שאין כרגע אלטרנטיבה טובה יותר והחליטו להשאירו. לוזון החליט להתפטר גם במקרה שבו יפסיד לבני סכנין, אולם אז ניצח את הקבוצה מהמגזר ונשאר בתפקידו.

"גיא לא יעזוב אחרי אשקלון כי הוא ינצח", נשמעו אתמול בטוחים בסביבתו של המאמן. "הוא הפסיד דרבי בגלל טעות שיפוט, הקבוצה תתייצב כבר מהמשחק הקרוב. יש הזדמנות לנצח שני משחקי בית רצופים ולהחזיר מעט מהאמון שאבד לאוהדים".

כזכור, אתמול אלאך המריא לסידורים אישיים בהולנד וישוב רק ביום שישי. לאלאך אין כוונה לחפש מאמן במהלך שהותו שם וכשיחזור יצטרף אליו רוב מאס, שמונה רשמית לעוזר המאמן השני ויחלוק את העבודה עם אסף נמני. במכבי חיפה, שם אישרו הבוקר את הסיכום אתמול, עדיין טוענים כי רוב מאס לא אמור לשמש גם בעתיד כמאמן במועדון.

נראה כי הכישלונות שחווה בעבר גרמו למאס לרצות ולהתרכז במשרת העוזר ועבודה בתחום הסקאוטינג. בשנת 2013 מאס החל את קריירת האימון כעוזר מאמן בואלוויק. שנה לאחר מכן, שימש כעוזרו של פיטר בוס בוויטסה ההולנדית, כשמו אלאך משמש כמנהל הטכני של המועדון אך הוא נכשל בתפקידו. בשנה האחרונה שימש כמאמנה של קאמבור מליגת המשנה ההולנדית ופוטר.

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שני משחקי בית רצופים והזדמנות להחזיר את אמון האוהדים. לוזון/אדריאן הרבשטיין

מוחמד אלאך מבין שעל הקבוצה להתחזק בשתי עמדות לפחות. במהלך נסיעתו להולנד הוא ימשיך לעבוד בנוגע לעמדת המגן השמאלי ומכבי חיפה צפויה לצרף זר בעמדה הזאת עם פתיחת חלון ההעברות. מרואן קבהא וליאור רפאלוב הם שמות שעלו בפגישות של אלאך עם ההנהלה. חלוקת הסמכויות עם אלאך קובעת שהמאמן יהיה מעורב בבחירת השחקנים אך המנהל הטכני הוא זה שייתן את האישור הסופי לכל שחקן שיגיע ויקבע באילו עמדות הקבוצה צריכה חיזוק.

האכזבה הרבה מקאיו תוביל לחזרה שלו לספסל ואולי גם לשינוי בינואר. בחיפה מתלבטים האם לשחרר את סטפנוס אתנסיאדיס לפאוק סלוניקי. "אם כל הזרים היו ברמה של דוס סנטוס היינו רגועים. הזרים הם הנקודה שהפכה את הפועל חיפה למה שהיא היום", אמר שחקן בקבוצה. "אני יודע שזה נשמע תלוש כרגע בגלל הפער, אבל בסוף העונה נסיים בטבלה לפניהם".

ובינתיים, ניקיטה רוקאביציה התייחס לראשונה להחלטה לפסול לו את שער השוויון בדרבי והעלה פוסט עוקצני באינסטגרם. "אחרי תוצאה מאכזבת מאוד בדרבי ועוד החלטה מחליאה ומביכה של צוות השיפוט שפסל גול חוקי ב-100 אחוז שלי, אנחנו חייבים להמשיך הלאה ולהמשיך להשתפר. התמיכה של הקהל היתה מדהימה כמו תמיד, למרות שאני יודע שזה קשה אנחנו חייבים את הקהל איתנו. אני בטוח שהתוצאות יגיעו בקרוב". הפוסט כבר נמחק, אך ההתאחדות שלחה מכתב לרוקאיבציה בו היא מבקשת ממנו לחזור בן מן האמירה ולהתנצל בפני שופטי המשחק. אם לא יעשה זאת תוך 48 שעות תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, ישקול לפעול בפן המשמעתי.

הקבוצה תצא היום לחופש ומחר תשוב לכפר גלים, ותקיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. השחקנים שביקרו אתמול את ההחלטה של לוזון לפתוח עם קאיו טוענים כי מאור בוזגלו חייב לפתוח במשחק הקרוב גם אם לוזון יצטרך להחליף אותו בהפסקה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רוב מאס עוזר מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מונה רשמית. רוב מאס/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully