וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאך שוחח עם גיא לוזון, עתידו של המאמן לא עלה בשיחה

5.12.2017 / 18:45

המנהל הטכני דיבר עם מאמן מכבי חיפה אחרי ההפסד בדרבי ולאחר מכן המריא להולנד לסידורים אישיים. כרגע לוזון יישאר בתפקידו. עוזר המאמן המיועד רוב מאס סיכם וצפוי לנחות ביום שישי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המנהל הטכני מוחמד אלאך קיים שיחה עם המאמן גיא לוזון בעקבות ההפסד אתמול בדרבי. השיחה נערכה בשעת לילה מאוחרת, ועסקה בעיקר במשחק מול הפועל חיפה. גיא לוזון הגיע הבוקר לכפר גלים והעביר את האימון, כשאלאך לא נכח שם. הבוקר שוחח המנהל הטכני עם יעקב שחר. לאחר מכן המריא אלאך להולנד צורך סידורים אישיים. במקביל נודע כי רוב מאס, עוזר המאמן ההולנדי המיועד, סיכם את מרבית תנאיו וצפוי לנחות עם אלאך ביום שישי.

לוזון עצמו לא שוחח עם השחקנים באימון, שרובם ערכו אימון שחרור, אבל נראה טרוד מאוד. "זאת תקופה לא קלה למאמן, להגיע אחרי הפסד בדרבי ולהתמודד עם הביקורות מסביב", אמר גורם במועדון. "גיא מודע לאכזבה סביב הקבוצה, אבל עדיין לא מתכוון לעשות צעד ולהתפטר".

עוד בנושא

הפועל חיפה ניצחה 0:1 בדרבי, גנסארי כבש (12)
גיא לוזון לא מתכוון להתפטר, ייפגש עם יעקב שחר
קלינגר חגג בסיום: "אין סיבה שלא נמשיך כך"
תמאש 8, קדוש 7, דמארי 4, ורמוט 3: ציוני הדרבי

מו אלאך, גיא לוזון, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
יעמוד על הקווים מול אשקלון? לוזון עם אלאך/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

בסביבתו של המאמן בטוחים כי הוא יעמוד על הקווים גם במשחק מול הפועל אשקלון. "העובדה שממתינים להחלטת המנהל הטכני מבשרת על שינוי מסוים. בתקופת קרלסן, המנהל המקצועי לא קבע שום מדיניות מלבד הגעת שחקנים". הביקורת סביב הקבוצה הולכת וגוברת. חלק מהשחקנים טענו אתמול כי לוזון היה צריך לפתוח עם מאור בוזגלו וניקיטה רוקאביציה כשחקני אגף. "אם בוזגלו יכול לשחק 45-50 דקות, למה שלא יפתח במשחק?", אמר אחד מהם. "זה משחק שבו צריך לשחק על ניקיטה כשחקן שרץ לשטח. מה ציפו שקאיו יעשה מול הצפיפות של הפועל חיפה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
המאמן ההולנדי רוב מאס. Creative Commons
ינחת בסופ"ש. מאס/Creative Commons

חיפה לא הבקיעה העונה שער מחוץ לרחבה, מה שגרם לחלק מהשחקנים להרים גבה לאור ההחלטה. אחד השחקנים סייג: "מצד שני, אפשר לזרוק הכל על שחקן אחד כשרוב מערכי הקבוצה לא עובדים. שיחקנו טוב במחצית השניה. אם לא ההחלטה האומללה של הקוון, היינו במקום אחר עכשיו".

כרגע נראה שחיפה לא צפויה לעמוד לדין. מנהל הקבוצה רפי אוסמו אמנם הורחק, אך על פי דוח השופט מחה באמצעות תנועות ידיים ולא קילל אותו.

עדכון ראשון: 12:20

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully