וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אוף זה היה קשה, אבל עשינו ניצחון ענק. אין סיבה שלא נמשיך כך"

4.12.2017 / 23:13

מאמן הפועל חיפה היה נרגש אחרי ה-0:1 בדרבי: "עמדנו נהדר מול קבוצה עם תקציב של למעלה מ-100 מיליון שקל. יש פה בעלים, שחקנים ואוהדים נהדרים. רק מאמן בינוני". בן בסט: "יש, איזה כיף"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

הפועל חיפה השיגה הערב (שני) ניצחון ענק עם 0:1 קטן-גדול בדרבי מול מכבי חיפה במשחק המרכזי שנעל את המחזור ה-12 בליגת העל. שער של ראדו גינסארי בדקה ה-12 סידר לאדומים ניצחון מתוק מאוד בדרבי וחזרה על המקום הראשון בטבלה עם 27 נקודות מ-36 אפשריות. הקבוצה של ניר קלינגר עברה את הפועל באר שבע בזכות יחס שערים עדיף ותישאר ראשונה לפחות עד המחזור הבא.

עוד בנושא:
הפועל חיפה ניצחה 0:1 גדול בדרבי את מכבי חיפה

ניר קלינגר, הפועל חיפה. ברני ארדוב
קלינגר/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר נראה נרגש ומאושר בסיום ואמר: "אוף, זה היה קשה ומייגע. אני חושב ששיחקנו היום פחות טוב מהרגיל שלנו, אבל הלב והנשמה שיחקו תפקיד משמעותי. שיחקנו היום עם הרכב טלאים. גם עדן ותמאש היו על הקשקש מבחינה בריאותית, אין לי מילים להעריך את ההשקעה והמחויבות שלהם למועדון הזה. עשינו ניצחון גדול. בסך הכול מכבי חיפה לא סיכנה אותנו עם מצבים יותר מדי, דווקא אנחנו היינו צריכים לגמור את המשחק עם עדן במחצית השנייה, אבל לצערי זה לא נכנס. בסך הכול אני חושב שמגיע לנו להיות במקום הראשון, אנחנו מפגינים כדורגל מחויב ולוחמני. לא תמיד יוצא לנו להיות מבריקים בגלל שלא כולם במצב בריאותי כמו שצריך, אבל יש לב ונשמה ומשמעת ושחקנים נפלאים.

"אי אפשר שלא להיות נרגש כשאתה מנצח בדרבי, זה מול תקציב של 100 ומשהו מיליון שקל עם קהל עצום ואנחנו לכאורה צנועים עושים מה שצריך ונותנים הרבה לב ונשמה. למועדון הזה יש עוצמה. הבעלים נותן יציבות כלכלית, הקהל הולך ומתרבה והשחקנים נפלאים, רק מאמן בינוני יש פה. אני חושב שאנחנו יכולים להמשיך כך עד הסוף. אין סיבה שלא נלך עד הסוף. זה עוד לא הזמן להגיד את המילה האסורה. אנחנו מסיימים את הסיבוב בשבת. כבר מחר יש אימון, יהיה בסדר".

חלוץ הפועל חיפה עדן בן בסט: "איזה כיף, איזו כמות של קהל. איך זה מגיע להם. חיכינו כל כך הרבה זמן. היה סימן שאלה, מכבי חיפה קבוצה מצוינת ומועדון ענק. היו הרבה סימני שאלה לפני המשחק, משכתי את השריר האחורי אבל אמרתי שאני יוצא מהמשחק רק על אלונקה. יש! ניצחון בדרבי ושלוש נקודות. זה היה משחק הקרבה ענק, מרן קדוש, דרך גל אראל וכולם שעבדו קשה כדי לשמור על הניצחון הענק הזה ושלוש הנקודות. אין יותר מתוק מלנצח בדרבי ולעלות אל המקום הראשון. אנחנו צריכםי לגלות המשכיות כדי להגיע רחוק. אליפות זו מילה גסה, נשתדל לשמור על המקום הראשון. באר שבע קבוצה מצוינת, מכבי תל אביב ובית"ר, כולן קבוצות מעולות".

הפועל חיפה חוגגת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully