וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז הפציעה: עוסמאן דמבלה חזר לאימוני ברצלונה

הקיצוני הצרפתי שנפצע לפני קצת פחות משלושה חודשים ערך אימון עם יתר השחקנים ולאחר מכן התאמן בצד עם מסצ'ראנו וראפינייה. בברצלונה מקווים שהשחקן יהיה כשיר לקלאסיקו שייערך ב-23.12

one

לפני קצת פחות משלושה חודשים עוסמאן דמבלה שחקנה החדש של ברצלונה נפצע בצורה חמורה בשריר הירך ברגלו השמאלית. היום (רביעי) השחקן התאמן לראשונה עם הקבוצה וחזרתו למגרשים נראית קרובה מתמיד. דמבלה התאמן עם יתר השחקנים בחלק הראשון של האימון ולאחר מכן התאמן לבדו, כמו גם שני פצועים נוספים - חאבייר מסצ'ראנו וראפינייה.

עוד בנושא:

דיווח: פלורנטינו פרס מתכנן טרייד בין כריסטיאנו רונאלדו לניימאר

שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה. רויטרס
הוא חוזר. דמבלה/רויטרס

בברצלונה מבהירים שתהליך ההחלמה המלא של דמבלה לוקח זמן וצריך להתאזר בסבלנות, אך כעת ישנה סבירות די גבוהה שהשחקן יהיה כשיר ויעמוד לרשותו של ארנסטו ואלוורדה בקלאסיקו הראשון שייערך ב-23.12 ביום שבת בשעה 14:00 בצהריים, כאשר לפני המשחק הזה מצפה לבארסה משחק חוץ קשה מול ויאריאל ביום ראשון ולאחר מכן משחק ביתי מול דפורטיבו לה קורוניה.

יש לציין כי מלבד הבעיה בחלק האחורי עם פציעתו של סמואל אומטיטי, ברצלונה משוועת לעוד שחקן יצירתי בחלק ההתקפי שיחלוק בנטל השערים עם ליאונל מסי שכבש 13 מתוך 36 שערי הליגה של הקבוצה עד כה. מאז שהגיע מדורטמונד דמבלה הספיק לרשום הופעה אחת בלבד בהרכב של בארסה בליגה עד שנפצע במפגש מול חטאפה ב-16 בספטמבר, כאשר מי שניסה להיכנס למשבצת שלו ללא הצלחה מאז היה ג'רארד דאולופאו המאכזב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully