וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אדן הזאר לא מוכן להאריך חוזה בצ'לסי, מחכה להצעה מריאל

העסקה הגדולה של הקיץ כבר נרקמת? כוכב הבלוז מסרב לחתום על חוזה חדש שיהפוך אותו למשתכר הגבוה בתולדות הפרמיירליג, ונחוש לשחק אצל אליל ילדותו זינדין זידאן. יחליף את גארת' בייל?

one

האם כבר עכשיו נרקמת לה העסקה הגדולה של הקיץ בכדורגל העולמי? בתקשורת האנגלית דיווחו היום (שלישי) כי אדן הזאר מסרב בחודשים האחרונים לדון עם צ'לסי על הארכת חוזהו בקבוצה, וכי הסיבה לכך היא חיזורים בלתי רשמיים מצד ריאל מדריד. הבלוז הציעו לקשר בן ה-26, שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב, חוזה ארוך טווח בסכומים היסטוריים. בין היתר, פורסם כי ההצעה הייתה לשלוש עונות עם שכר עונתי של 17.6 מיליון יורו, יותר מפול פוגבה שמחזיק בשיא השכר בפרמיירליג עם 17 מיליון לעונה, וכמובן שיותר מכל שחקן אחר שלבש את מדי צ'לסי אי פעם.

עוד בנושא

גביע המלך: ריאל הוגרלה מול נומאנסיה, ברצלונה נגד סלטה ויגו
70 מיליון יורו לעונה, 1.2 בשבוע: פרטי החוזה של מסי נחשפים
איפה ריאל מדריד? דירוג 10 המועמדות לזכייה בליגת האלופות

שחקני צ'לסי חוגגים עם אדן הזאר. רויטרס
חולם לשחק אצל זידאן. הזאר/רויטרס

למרות זאת, הזאר לא ממהר לעוט על הכסף הגדול. הדיווחים בבריטניה גורסים כי הזאר וריאל "מפלרטטים" זה עם זו בשבועות האחרונים, וכי המאמן זינדין זידאן העביר לפלורנטינו פרס איתות על כך שהוא היעד מספר אחת מבחינתו לקיץ. רק לאחרונה התראיין הזאר לתקשורת הספרדית והביע הערצה לזידאן. "הוא המודל לחיקוי שלי, ומבחינתי לשחק עבורו יהיה התגשמות חלום", אמר.

אם יגיע לריאל מדריד, זה אמור להיות על חשבונו של גארת' בייל, שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה, בחזרה מספרד לאנגליה (מנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמועמדת העיקרית להחתימו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully