וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

70 מיליון יורו לעונה, 1.2 בשבוע: פרטי החוזה של מסי נחשפים

ב"אל מונדו דפורטיבו" חושפים את פרטי החוזה החדש של כוכב ברצלונה, שעל פי הדיווחים גם קיבל מענק חתימה בסך 100 מיליון יורו ומשאיר הרחק מאחור את כריסטיאנו רונאלדו. כל הפרטים בפנים

one

אחרי חודשים של ספקולציות וחששות ליאונל מסי האריך את חוזהו בברצלונה עד 2021 והבטיח מעשית שהוא יסיים את הקריירה בקבוצה היחידה שבה שיחק בבוגרים. בהודעה שהוציא המועדון לא פורסמו פרטי החוזה, אך היום (שלישי) ב"אל מונדו דפורטיבו" חושפים את פרטי החוזה המפלצתי של השחקן שעל פי הדיווחים יקבל מענק חתימה של כ-100 מיליון יורו.

עוד בנושא:

ריאל מדריד בלחץ: מאורו איקרדי וטימו ורנר מועמדים להגיע בינואר
דיווח: חאבייר מסצ'ראנו נחוש לעזוב את ברצלונה כבר בינואר
בעקבות הפציעה של אומטיטי: ברצלונה תאיץ את המגעים עם יירי מינה

ליאונל מסי. אסף,
100 אלף יורו ביום. ליאונל מסי/אסף

מעבר לכך, מסי ירוויח על פי הפרסום לא פחות מ-70 מיליון יורו בעונה (1.2 מיליון יורו בשבוע) וגם קיבל זכויות בלעדיות על השימוש בשמו. העלות הכללית של חוזהו של מסי מגיעה לסכום עתק של 450 מיליון יורו ואם נכנסים עוד לפרטים אז מסי ירוויח 3,995 יורו לשעה וכמעט 100,000 יורו ליום אחרי ניכוי מס. במסגרת החוזה החדש מסי ירוויח כ-70% יותר מכריסטיאנו רונאלדו ורק 4 מיליון יורו פחות ממה שניימאר ירוויח בחוזהו בפריס סן ז'רמן.

אם משווים את החוזה הזה לכוכבי ספורט אחרים אז סטף קרי כוכב גולדן סטייט מרוויח 40.5 מיליון יורו לעונה ופרננדו אלונסו כוכב הפורמולה מרוויח 37.7 מיליון יורו לעונה. הכדורגלן היחיד שמתקרב לסכומים של מסי וניימאר הוא קרלוס טבס, שמרוויח 64 מיליון יורו לעונה בליגה הסינית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully