וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חאבייר מסצ'ראנו נחוש לעזוב את ברצלונה כבר בינואר

בספרד טוענים שהארגנטינאי בן ה-33, שפתח העונה בחמישה משחקי ליגה בלבד, רוצה לעזוב עוד לפני הקיץ, אך במועדון לא ימהרו למכור אותו. וגם: האם מסי בישר לניימאר על הרכש הבא?

one

האם חאבייר מסצ'ראנו יעזוב את ברצלונה כבר בחלון ההעברות הקרוב? ב"ספורט" הקטלאני טוענים שהארגנטינאי הוותיק מגביר את הלחץ על ראשי המועדון שיאפשרו לו להחליף קבוצה, זאת בצל העניין הרב שמגלות בו קבוצות הליגה הסינית.

הבלם/קשר בן ה-33 פתח העונה בחמישה משחקי ליגה בלבד, ובעוד הוא מקבל את אחת המשכורות הגבוהות ביותר בקבוצה, ברצלונה לא צפויה לאפשר לו לעזוב כל כך מהר ויש לכך שתי סיבות עיקריות: ההצעות שהתקבלו עליו עד כה לא עברו את ה-10 מיליון יורו, כך על פי דיווחים, ומרכז ההגנה דליל מתמיד לאחר הפציעה של סמואל אומטיטי, שעלול להיעדר כחודשיים.

עוד בנושא:

בעקבות הפציעה של אומטיטי: ברצלונה תאיץ את המגעים עם יירי מינה
ברצלונה וסלטה ויגו נפרדו ב-2:2 דרמטי, סמואל אומטיטי נפצע
ברצלונה אישרה: אומטיטי ייעדר כחודשיים, יחמיץ את הקלאסיקו

שחקן ברצלונה חאבייר מסצ'ראנו. AP
נחוש לעזוב. מסצ'ראנו/AP

ניימאר עזב את ברצלונה בטונים די צורמים בקיץ, אך למרות הסכסוך עם ההנהלה הכוכב הברזילאי נשאר בקשר טוב עם שחקני בארסה ובעיקר עם ליאונל מסי. ב"דון באלון" הספרדי מפרסמים שבביקורו האחרון בברצלונה, מסי עדכן את ניימאר שהקבוצה קרובה מאוד להחתים את ארתור, הקשר הברזילאי בן ה-21 שזכה עם גרמיו בגביע הליברטדורס האחרון.

כזכור, בתמונה שדלפה לרשת נראה ארתור כשהוא לובש את המדים של ברצלונה, תמונה שעצבנה מאוד את ראשי גרמיו שהודיעו כי לא ינהלו מו"מ עם בארסה וימכרו אותו רק תמורת סעיף השחרור שלו שעומד על כ-50 מיליון יורו.

ברצלונה רכשה אומנם את עוסמאן דמבלה בקיץ האחרון, אך מלבד ארתור היא תהיה חייבת להתחזק בבלם אחד לפחות בינואר בעיקר אחרי הפציעה של אומטיטי שייעדר כחודשיים לפחות מהמגרשים. בין המועמדים להגיע: ירי מינה בלמה של פלמייראס, איניגו מרטינס מסוסיאדד ומתיאס דה ליכט מאייאקס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה, 2016. GettyImages
עדיין חברים טובים. מסי וניימאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully