וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס באקה ייעדר מהמשחק של ויאריאל נגד מכבי תל אביב בחמישי

החלוץ הקולומביאני נפגע בהפסד ללגאנס והצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית. בוויאריאל חושבים על ברצלונה, שחקניו של קרויף ינצלו זאת לשער ראשון?

one

חלוץ ויאריאל, קרלוס באקה, ייעדר מהמשחק של קבוצתו נגד מכבי תל אביב ביום חמישי בליגה האירופית (20:00, ספורט1). הקולומביאני הבינלאומי נפצע בהפסד ללגאנס ביום ראשון ואתמול התברר שהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי.

באקה הצטרף לרשימת פצועים לא קצרה של "הצוללת הצהובה", שכוללת גם את ברונו סוריאנו, דניס צ'רישב, סמו קסטייחו, ניקולה סאנסונה, רובן סמדו ושוער המשנה, אנדרס פרננדס. בוויאריאל ינסו להכשיר את הקולומביאני למשחק נגד ברצלונה ביום ראשון, אך הסיכוי לכך נמוך.

מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה שער בליגה האירופית והיא איבדה סיכוי לעלות שלב כבר מזמן. הצהובים יסיימו את בית א' במקום האחרון, ויאריאל הבטיחה את הפסגה ואולי בגלל זה ג'ורדי קרויף ושחקניו יכולים להיות מעט אופטימיים בנוגע לשער זכות; הקבוצה הספרדית תעלה בהרכב משני ביותר נוכח העובדה שארבעה ימים לאחר מכן היא תארח את מוליכת הטבלה.

הקשר מאנו טריגרוס אף אמר אתמול שהוא וחבריו יתמקדו בשבוע הקרוב במנוחה ובהכנות לברצלונה ונמנע מקלישאות בסגנון "לפני כן יש לנו משחק נגד מכבי תל אביב ביום חמישי". הספרדי אמר: "נתייצב למשחק נגד ברצלונה עם אופטימיות ותשוקה. זו הזדמנות נהדרת לגרום אושר לאוהדים שלנו".

עוד בנושא:

שחקן במכבי תל אביב: "מעולם לא שמענו את ג'ורדי כל כך עצבני"
ג'ורדי קרויף: "אם אחליט להתפטר, אגיד למי שצריך ולא קודם לכם"
מעמדו של קרויף התערער. המפתח בשבועיים הקרובים

כריסטיאן באטוקיו שחקן מכבי תל אביב מול קרלוס באקה שחקן ויאריאל. ברני ארדוב
באקה מול באטוקיו במשחק הראשון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully