וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אם אחליט להתפטר, אגיד למי שצריך ולא קודם לכם"

2.12.2017 / 18:02

מאמן מכבי תל אביב שמע את קריאות האוהדים במהלך ה-1:1 הביתי מול מ.ס. אשדוד וענה לתקשורת בסיום מסיבת העיתונאים. על המשחק אמר: "תוצאה מאכזבת, ההופעה הזו בלתי מתקבלת"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב שוב אכזבה הערב (שבת). הצהובים פתחו את המחזור ה-12 בליגת העל עם 1:1 ביתי מול מ.ס. אשדוד ורשמו תיקו שני ברציפות בליגה אחרי ה-2:2 מול הפועל חיפה במחזור שעבר. במהלך המשחק נשמעו קריאות בוז רבות מצד אוהדי הצהובים וחלקם גם קראו "תתפטר, תתפטר" לעבר המאמן ג'ורדי קרויף, כשאחרים קוראים לעברם בוז.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 ביתי מול מ.ס. אשדוד

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קרויף מתוסכל/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר לאחר המשחק: "אני מאוכזב מאוד, זו תוצאה מאכזבת. לא היינו מספיק טובים כדי לנצח. אתה לא יכול לתת מתנות ששוב נתנו. אנחנו רכים ונותנים שערים במתנה. איבדנו כדורים ואפשרנו להם להגיע למצבים במשחק המעבר. כרגע לא רואים שיפור, אבל השחקנים שחזרו לא שיחקו כמה חודשים. אבל צריך לשחק הרבה יותר חזק ולהיות עם מנטאליות מנצחת, היום זה לא מה שקרה. אם אנחנו רוצים להוציא משהו מהעונה, אנחנו צריכים להראות תגובה אחרי ההופעה הזו. זה בלתי מתקבל. לאוהדים יש את כל הסיבות להתלונן. אנחנו צריכים לקבל את זה. האוהדים לא יהיו מאושרים ולא יהנו ויש להם זכות למחות".

בסיום מסיבת העיתונאים נשאל קרויף האם הוא שוקל להתפטר, ועל כך השיב ההולנדי: "אם אחליט להתפטר, אגיד את זה למי שצריך ובטח לא קודם לכם".

מאמן אשדוד עמיר תורג'מן: "קשה מאוד לשחק נגד מכבי תל אביב בנתניה ואני לוקח מפה הרבה דברים טובים, כמו גם את הנקודה. אני חושב שאם היינו מאמינים בעצמנו ויותר נחושים בחלק הקדמי היינו יכולים לנצח אבל בסך הכל אנחנו מאוד מרוצים. גם במשחקים האחרונים נראינו טוב. החוכמה היא לא להיות טובים רק במשחקים נגד הגדולות, חשובה ההמשכיות והדרך. אנחנו טובים ואגרסיביים, חותרים אל עבר הניצחון והמטרה. אני גאה בבחורים על מה שהם עשו היום. בהחלט לא קל אחרי התקופה האחרונה. הפנים קדימה וזו רק ההתחלה. אנחנו כבר יושבים וחושבים איך לחזק את הקבוצה בינואר. בינתיים אני מאוד מרוצה מהשחקנים שלי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully