וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי תל אביב: "מעולם לא שמענו את ג'ורדי כל כך עצבני"

4.12.2017 / 7:46

המאמן היה נסער במחצית ה-1:1 עם אשדוד במחזור האחרון ואף לא שוחח עם שחקני הקבוצה באימון הבוקר ביום ראשון. אלי דסה ערך אימון מלא וקרוב לוודאי שייצא עם הקבוצה למשחק נגד ויאריאל, מקלארן המריא לאנגליה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ג'ורדי קרויף לא שוחח אתמול (ראשון) עם שחקני מכבי תל אביב באימון הבוקר. את מה שהיה לו להגיד להם, אמר בהפסקת המשחק בשבת נגד מ.ס. אשדוד. התוצאה היתה 1:1 אחרי שניק בלקמן הישווה סמוך להפסקה אחרי שאשדוד כבר הובילה משער של מאוריסיו קורדיירו. קרויף היה עצבני מאוד בחדר ההלבשה של האצטדיון בנתניה. שחקנים במכבי תל אביב סיפרו אתמול כי מעולם לא ראו אותו כל כך נסער. קרויף הרים את קולו מספר פעמים ודיבר על חוסר מחוייבות והשקעה מינימלית של השחקנים. הוא צעק על הגישה של השחקנים במחצית הראשונה והתעכב כמעט על כל שחקן באופן אישי.

עוד בנושא:

ארבלדזה הלך על פחות: מדד הכיסא החם, מחזור 12
מעמדו של קרויף התערער. המפתח בשבועיים הקרובים

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כנראה שהוא האמין שאחרי ההתפרצות השחקנים יתחילו לזוז, אבל השיפור לא היה גדול". ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

"מעולם לא שמענו את ג'ורדי כל כך עצבני", העיד אחד השחקנים אתמול. "גם בעונה שעברה כשהוא עשה את האסיפה אחרי ההפסד לזניט בליגה האירופית, הוא לא היה כעוס כפי שהיה השבת". קרויף זיהה שהשחקנים לא הגיעו למשחק בגישה הנכונה והאמין כי דבריו יעשו משהו ואולי יעוררו אותם. הקבוצה נראתה קצת יותר טוב במחצית השנייה, אבל לא בהרבה ובסופו של דבר לא הצליחה להבקיע עוד שער ולנצח.

אחת הביקורות שהוטחו במאמן ההולנדי אתמול היתה שהוא לא הכניס מייד עם פתיחת המחצית השנייה עוד חלוץ ואפילו שניים. ארון שוינפלד וברק יצחקי הוכנסו לשדה המשחק רק בדקה ה-75, אחרי שבדקה ה-60 הכניס קרויף את אבי ריקן במקום חוסה רודריגס. "כנראה שהוא האמין שאחרי ההתפרצות שלו שחקנים יתחילו לזוז, אבל השיפור לא היה גדול במחצית השנייה. כנראה שהקהל שכבר התחיל להלחיץ הוריד לגמרי מהביטחון העצמי של כולם וגם כשרצינו, לא יכולנו", סיכם אחד משחקני הקבוצה.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: מעמדו של קרויף התערער. המפתח בשבועיים הקרובים

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אלי דסה. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
סוף סוף חוזר? אלי דסה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

אף שלא דיבר עם השחקנים, קרויף העביר את האימון עם דני פויאטוס בעיקר כיוון שסטיב מקלארן לא נכח אתמול בקרית שלום. לשאלה האם מדובר בצעד שעשוי ללמד על עזיבה של האנגלי, אמרו במכבי תל אביב כי בסך הכל מדובר בנסיעה מתוכננת של מקלארן כבר במוצאי שבת וכי מחר כשהקבוצה תטוס לספרד לקראת המשחק מול ויאריאל ביום חמישי בליגה האירופית, הוא יחבור אליה.

אלי דסה ערך אתמול אימון מלא וקרוב לוודאי שייצא עם הקבוצה למשחק בספרד. יתכן שגם אחיו אור דסה יהיה על המטוס אחרי שבשבת האחרונה לא היה כלל בסגל הקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully