וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי מיכאל אוחנה: "הפועל ב"ש פוגעת בו נפשית, זה לא יכול להימשך"

28.11.2017 / 14:01

"מיכאל ניתק קשר עם דודו דהאן ומאז המצב רק מתדרדר. נמאס לו. לוחצים עליו לעזוב. גורם בכיר אמר לו שהקוקו שלו מביא נאחס": מקורביו של הקשר יוצאים למתקפה חסרת תקדים נגד האלופה

צילום ועריכה: קובי אליהו

מקורבי קשרה של הפועל באר שבע מיכאל אוחנה זועמים על המועדון ומטיחים כלפיו האשמות קשות. המשבר בין הצדדים פרץ בתקופה האחרונה והגיע לשיא אמש (שני) כשהשחקן התחמם במשך כ-45 דקות במשחק של האלופה נגד בית"ר ירושלים אך הוא לא שותף בו אפילו לדקה אחת.

בסביבת השחקן טוענים שאוחנה פגוע מאוד הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה האישית מאנשי המועדון ורומזים לכך שנתק של כמה חודשים בינו לבין סוכנו דודו דהאן משפיע על מעמדו בקבוצה.

מקורב לאוחנה אמר בהתייחס לנושא: "מתחילת העונה מיכאל עובר פגיעה מקצועית ונפשית בהפועל באר שבע. העונה הוא הפך משחקן מוביל לשחקן ספסל, שגם כשהוא פותח בהרכב הוא הראשון שמוחלף. לפני שלושה חודשים מיכאל ניתק קשר עם סוכנו דודו דהאן ומאז המצב רק מתדרדר מיום ליום. הפגיעה הקיצונית המכוונת באוחנה לא ברורה לו, לסובבים אותו, לאוהדי הפועל באר שבע ולשחקנים שאומרים לו שהם לא מבינים איך שחקן כמוהו לא משחק".

המקורב המשיך לתקוף את הפועל באר שבע וטען: "נראה שאותן סיבות לא מקצועיות מקבלות העונה משקל נוסף עד כי ברור לכולם שאוחנה נפגע קשות בבאר שבע. הפגיעה הקשה במעמדו של אוחנה לא ברורה במיוחד בשל מחויבותו הגדולה למועדון. אוחנה מתנהל מתחילת העונה כמקצוען, מוסיף לעצמו אימונים מצטיין באימונים ואף היה מוכן להוריד את הקוקו למען המועדון. זאת כי נאמר לו מגורם בכיר מאוד במועדון שהקוקו מביא 'נאחס' לקבוצה. אוחנה גם לא התלונן כשהושעה, בחר להתרכז בכדורגל, לטובתו ולטובת המועדון".

עוד בנושא
הפועל באר שבע מרוצה מהיכולת בטדי, פקהארט עשוי לעזוב בינואר
פול אדגר בכה בחדר ההלבשה של בית"ר, ביקורת קשה על קונטה
ביבי נתניהו של הכדורגל הישראלי: סיכום המחזור על ג'ורדי קרויף

שחקן הפועל באר שבע מיכאל אוחנה נוגח. קובי אליהו
"חייב לשחק ולשחק הרבה". מיכאל אוחנה/קובי אליהו

המקורב סיכם: "לאוחנה נמאס מהיחס המגמתי של באר שבע כלפיו מתחילת העונה, וברור לו שהמצב הזה לא יוכל להימשך עוד. קרובי משפחה מפעילים על אוחנה לחץ לעשות את הכל כדי לעזוב את המועדון למקום שיאמין בו וייתן לו את האפשרות לממש את הפוטנציאל העצום שגלום בו. דבר אחד ברור, אוחנה אחד הכישרונות הגדולים ביותר של הכדורגל הישראלי שהוביל את נבחרת הנוער ואת הנבחרת הצעירה, שחקן שליברפול שקלה לרכוש, שחקן שהיה גורם בכיר מאוד באליפות של באר שבע בעונה שעברה ושחקן ששיחק בהרכב הפותח של נבחרת ישראל, חייב לשחק ולשחק הרבה. אסור לאבד כישרון כזה".

יש לציין כי אמש מיד לאחר המשחק ראו השחקנים את אוחנה כשהוא כעוס, אך הוא אינו שוחח עם איש מהם או עם מקורביו.

תגובת הפועל באר שבע ודודו דהאן תובא כשתתקבל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully