וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אדגר בכה בחדר ההלבשה, ביקורת קשה על קונטה

28.11.2017 / 7:27

הקשר התאכזב מהיכולת שהציג ב-2:2 מול הפועל באר שבע, אוגו וז'אורז'יניו ניחמו. במועדון יערכו שיחות עם קונטה: "הוא הפך לישראלי ונהיה אפטי". מעמדו של בן זקן עדיין לא בסכנה, למרות הביקורות הגוברות

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. הקהל קילל, בן זקן כמעט נסוג מהחילוף השנוי במחלוקת

החילוף השלישי של בית"ר ירושלים אתמול (שני) ב-2:2 עם הפועל באר שבע הוא סמל העונה הנוכחית שלה. הקבוצה בפיגור 2:1, באר שבע בשליטה מוחלטת ובית"ר אפילו לא קרובה להגיע למצב הבקעה. כולם מחכים לחילוף השלישי של בני בן זקן, הקהל מאיץ בו להכניס את יוסי בניון, וכולם משוכנעים שאם לא בניון, לפחות יעקב בריהון ההתקפי יזרק למערכה.

בצידי המגרש בניון, בריהון וחן דילמוני מתחממים כאשר לכולם ברור כי אוטוטו בן זקן קורא לאחד משני הראשונים. ואז מגיעה ההוראה של בן זקן: תקראו לדילמוני. עבור אוהדי בית"ר, זה היה הקש ששבר את גב הגמל במשחק הרע אתמול והם החלו בקריאות "תתפטר" לעבר בן זקן. עד אתמול, דילמוני לא שיחק בליגה אף לא דקה אחת.

בזמן שעשה את ההכנות האחרונות לקראת כניסה למגרש, הקהל לא ויתר והאוהדים שעמדו שמאחורי הספסל גם הבהירו לבן זקן וגם לשחקן שכדאי לו לא להיכנס ולהמתין שיכניסו את בניון. הלחץ הלא מתון כמעט עבד: בבית"ר החליטו להשהות את החילוף ולמרות שדילמוני כבר היה ערוך ומוכן לכניסה, על הספסל התחילו לדבר על כך שבניון אולי ייכנס בכל זאת. אפילו בניון חש לא בנוח עם הסיטואציה ואף העביר מסר שלא לסגת מהחילוף המקורי. בסופו של דבר דילמוני נכנס והיה מעורב בשער השיוויון של אריק סאבו. דילמוני וסאבו, שני שחקנים שהנציגים שלהם כבר קיבלו איתותים לחפש להם קבוצות לינואר, הצילו אתמול את העונה של בית"ר ירושלים. כמה סמלי.

עוד בנושא

בדקה ה-90: בית"ר ירושלים סחטה 2-:2 דרמטי מול הפועל באר שבע
האוהדים קראו לבן זקן להתפטר: "מבטיח שישמחו עוד הרבה העונה"
ברק בכר: "לא יודע אם אנתוני וואקמה יישאר בבאר שבע בינואר"

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כמעט התחרט ברגע האחרון. בן זקן/ברני ארדוב

2. מעמדו של בן זקן יציב. בינתיים

בשבועיים האחרונים בני בן זקן תרגל מערך של שלושה קשרים בעלי אופי הגנתי בקישור - דוד קלטינס, פול אדגר וקלאודמיר. כך היה עד לאימון המסכם. התפקוד של קלטינס אתמול בצד ימין, פחות או יותר על המשבצת של עידן ורד, היה משהו שלא תורגל באף אימון. יתרה מכך, פול אדגר קיבל כרטיס צהוב כבר בדקה השלישית ולכן היה הרבה יותר זהיר, לכן חסרונו של קלטינס במרכז השדה הורגש היטב. בני בן זקן ספג הרבה ביקורת עד למשחק אתמול וגם אחרי המשחק. הוא עדיין מחפש את הנוסחה הנכונה ומנסה להבין מה הוא רוצה מהקבוצה שלו. לצערו, השעון מתקתק והוא יצטרך לספק קבלות החל מהמשחק הקרוב נגד הפועל עכו. אם בית"ר לא תחזור למסלול הניצחונות נגד הפועל עכו ורעננה, גם מעמדו עשוי להתערער. כרגע עזיבה של המאמן לא עומדת על הפרק, אך נראה שיהיה חייב לבוא שינוי - הן בצורת המשחק והן במידת הסמכותיות של המאמן. גורם בבית"ר התייחס אתמול למעמדו של המאמן ואמר: "עזיבה לא על הפרק, יש לנו מספר בעיות מקצועיות ואנחנו נפתור אותן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים מול מיהאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מרוצה מהתיקו. ז'אורז'יניו, מאוכזב מהטעויות. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

3. פול אדגר מירר בבכי בחדר ההלבשה: "הוא לקח את זה קשה"

פול אדגר סיים את המשחק בוכה בחדר ההלבשה. הראשון שניגש אליו בסיום היה ג'ון אוגו מהפועל באר שבע. גם יוסי בניון ניסה להרגיע אותו כשראה את המצוקה של הקשר. אדגר נכנס טוב למשחק בחצי הראשון, אך היה אחראי לשתי טעויות שעלו בשער וכרטיס אדום לסירושטיין. ז'אורז'יניו נשאל על אדגר ואמר: "אנחנו קבוצה אחת וטעות שלו, זה טעות של כולנו כמו שכל גול הוא של כולנו. זה נקרא להיות קבוצה. כואב לי עליו, כי הוא עדיין צעיר ולקח את זה מאוד קשה, אבל זה חלק מהכדורגל, נצטרך כולנו לחזק אותו".

מי ששילם על הטעות השנייה של אדגר הוא מיקי סירושטיין, שהורחק בכרטיס אדום. סירושטיין אמר לאנשי בית"ר בסיום: "היה לי שבריר שניה להחליט, או שאני מכשיל או שזה גול". אגב, עם כניסת חן דילמוני עברה בית"ר למערך של שלושה בלמים כשמרסל הייסטר מתופקד כבלם לראשונה בקריירה. היחיד שכן זכה למחמאות היה בוריס קליימן, שנתן את אחד המשחקים הטובים ביותר שלו במדי המועדון.

פול אדגר שחקן בית"ר ירושלים מול מיהאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
התפרצות רגשות. אדגר אמש/ברני ארדוב

4. ההזדמנות האחרונה לתת לבניון להרגיש שייך

זאת כבר כמעט עובדה מוגמרת - אם יוסי בניון ימשיך לקבל כל כך מעט דקות עד ינואר, הוא יבחר לעזוב את בית"ר ירושלים. היו יותר מדי הזדמנויות לאחרונה לתת לבניון לא רק דקות משחק אלא גם להוביל, במיוחד כאשר חסרים שחקנים כמו עידן ורד ואתמול גם חן עזרא שנפצע במהלך החצי הראשון. גם בשבוע הבא ורד ועזרא (שסובל ממתיחה או קרע קטן במפשעה וייבדק, אך ייעדר בוודאות נגד עכו) לא יהיו חלק מהסגל. לקבוצה כמעט אין שחקנים מובילים, בעיקר לא כאלה שמנהלים משחק. שניה לפני שבית"ר מאבדת את בניון, זאת תהיה ההזדמנות שלה להרוויח אותו ולתת לו תמריץ להמשיך להיות חלק מהמועדון עד תום העונה.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר, עם שחקן בית"ר ירושלים, יוסי בניון. ברני ארדוב
בית"ר תגרום לו להישאר? בניון עם בכר אמש/ברני ארדוב

5. ביקורת על קונטה: "הוא היה באנקר, אבל פשוט הפך לישראלי"

למרות החזרה לעמדתו הטבעי בתור מגן ימני, אנטואן קונטה שוב הציג יכולת חלשה וספג קיתונות של בוז מבית"ר בסיום. גורמים במועדון אומרים: "הוא היה הבאנקר הכי גדול שלנו, אבל פשוט נהיה 'ישראלי'. הוא נראה אפטי כבר הרבה זמן. אולי שווה בכלל לספסל אותו, כדי שיתחיל להתעורר". בכל אופן, נראה כי בבית"ר ייקחו את השחקן לשיחות ואולי אף ידברו עם נציגיו. הבעיה עם קונטה שהוא כמעט לא מדבר אנגלית ואין בבית"ר איש מקצוע שיוכל לתקשר איתו בצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully