וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "במצב של 1:2 היינו צריכים להבקיע עוד, לא יודע אם וואקמה יישאר בינואר"

27.11.2017 / 23:05

מאמן הפועל באר שבע סיכם את ה-2:2 נגד בית"ר והתייחס לחוסר הוודאות בנוגע לעתיד הניגרי: "אם הוא לא יישאר יהיו אחרים שיעשו את העבודה במקומו". מליקסון: "היה משחק קרוב למושלם שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

כמעט בפסגה: בהפועל באר שבע יצאו מאוכזבים הערב (שני) אחרי ה-2:2 הדרמטי עם בית"ר ירושלים בטדי. האלופה פיספסה עלייה למקום הראשון בטבלה לראשונה העונה. באר שבע נראתה טוב וסיפקה משחק עוצמתי, במיוחד במחצית השנייה, בה נקלעה לפיגור, הצליחה להפוך, אך לצערה ספגה שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן.

המאמן ברק בכר דיבר על חצי הכוס המלאה בסיום ואמר: "זה כמו בקלישאות בשכונה, 'מי שלא כובש סופג בסוף'. היו לנו אפשרויות לסגור את המשחק אבל ספגנו. בסופו של דבר נראנו טוב והיינו קבוצה טובה. ידענו שאם נבוא ונלחץ אז ננצח וזה לא קרה. אבל שיחקנו טוב וכך צריך להמשיך. אי אפשר לשחק משחק מושלם אבל היה לנו משחק טוב. במצב של 1:2 היינו צריכים לכבוש עוד כמה שערים, אבל קיבלנו שער יפה מנגד. נשתדל לתקן במשחק הבא".

בהתייחס לעתידו של אנתוני וואקמה אמר בכר: "אני לא יכול לדעת אם הוא יישאר בינואר, אם הוא לא יהיה פה יהיו אחרים שעשו את העבודה במקומו. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת אבל עוד מוקדם, רק פחות משליש הליגה. אנחנו צריכים להמשיך ולייצר רצף של משחקים טובים. לא יכול להיות שיהיה משחק אחד טוב ומשחק אחד לא טוב כמו שהיה ביום חמישי".

עוד בנושא
בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נפרדו ב-2:2 דרמטי
אוהדי בית"ר ירושלים קיללו את בני בן זקן וקראו לו להתפטר
קלינגר באסיפה: "זאת הפועל חיפה החדשה, לא נופלים מאף קבוצה"

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"מבאס". מליקסון/ברני ארדוב

מאור מליקסון, שכבש את השער השני, אמר: "זה מבאס, אבל אני תמיד מסתכל על חצי הכוס המלאה. הגענו למגרש קשה ועשינו משחק מצוין. אם נמשיך לאורך זמן ביכולת הזו, התוצאות יהיו טובות יותר. אולי הגישה שלנו במשחק שעבר מול לוגאנו לא הייתה רצינית, אבל לוגאנו קבוצה מצוינת. מה שחסר לנו הוא להכניס את הכדור לרשת. היום היה משחק על סף המושלם. היה לנו קצת חוסר מזל. יש הרבה קבוצות טובות בליגה, נמשיך לעבוד קשה. כן היה מוזר לכבוש עם נגיחה. אני רוצה להודות לצוות הרפואי שהכשיר אותי למרות שבקושי התאמנתי בחודש האחרון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully