וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים קראו לבן זקן להתפטר: "מבטיח שישמחו עוד הרבה העונה"

27.11.2017 / 23:15

מאמן בית"ר ירושלים לא שילב את יוסי בניון במהלך ה-2:2 מול הפועל באר שבע, האוהדים קיללו אותו, השליכו חפצים וקראו לו להתפטר. בוריס קליימן: "אני מאמין בקבוצה הזאת. נרוץ למעלה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים אמנם הצליחה להוציא הערב (שני) 2:2 מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל ועוד אחרי שנותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-56, אבל גם כך לא שקט בקבוצה מהבירה. בית"ר ירושלים כבר הובילה 0:1 משער גדול של מרסל הייסטר בדקה ה-52, אבל ספגה פעמיים מרגליו של אנתוני וואקמה (55) וראשו של מאור מליקסון (63). אריק סאבו המחליף איזן שוב בדקה ה-92 וקבע חלוקת נקודות במשחק בו הפועל באר שבע הייתה עדיפה בהרבה.

עוד בנושא:
שער של אריק סאבו בדקה ה-92 סידר לבית"ר 2:2 מול הפועל באר שבע

הקהל הבית"רי לא קיבל טוב את העובדה שיוסי בניון לא שותף במהלך המשחק. כאשר האוהדים הבינו שהקשר הוותיק לא ייכנס אחרי שראו שחן דילמוני הוא המחליף השלישי, הם הגיבו בקריאות בוז ו"תתפטר" לעברו של המאמן בני בן זקן, כמו גם בהשלכת חפצים לעבר הדשא וקללות לעברו של המאמן. גם לאחר מכן המשיכו אוהדי בית"ר לקרוא למאמן להתפטר וקיללו אותו. גם שחקני הקבוצה נראו עצבניים והרבו לבצע עבירות קשות ולספוג צהובים מהשופט לירן ליאני.

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר קיללו אותו וקראו לו להתפטר. בן זקן/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר בסיום: "יש לנו לב גדול, החבר'ה נתנו הכול ואני שמח שזה השתלם בסוף. בסיטואציה שנוצרה תיקו זה סיפוק גדול. דיברנו על זה במחצית, היינו לא טובים ובאר שבע קבוצה מצוינת שהייתה יותר טובה מאיתנו. גם נפצע לנו חן עזרא ועלינו טוב למחצית השנייה. ספגנו שוויון מהיר אחרי שכבשנו, הורחק לנו שחקן והיה קשה להתרומם מזה. למרות זאת הצלחנו להתרומם מזה ולהשיג שוויון. לפעמים אחרי משחק כזה יש סיפוק הרבה יותר גדול מאשר ניצחון כי אני מרגיש שאנשים נתנו הכול ויש להם את האופי בשביל להיות בצמרת. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר וגם נשחק טוב יותר בהמשך".

על היכולת המאכזבת של פול אדגר, אמר המאמן: "בחלקים די גדולים של המשחק פול אדגר היה טוב, לפעמים חוסר הניסיון שלו בא לידי ביטוי אבל בסך הכול הוא שחקן מצוין". בן זקן גם התייחס לקללות ולקריאות נגדו מאוהדי בית"ר: "הקהל זה חלק מהעניין, הקהל אוהב את הקבוצה, אבל צריך לדעת להיות מרוכז ולקבל את ההחלטות הנכונות. זה בסדר גמור, התפקיד שלי זה לעשות טוב לבית"ר, אני יכול להגיד לאוהדים שהם ישמחו עוד הרבה העונה. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים להיות בצמרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון על הדשא, שחקני בית"ר ירושלים אנטואן קונטה בוריס קליימן ברקע. ברני ארדוב
"הייתי פה בשביל הקבוצה". קליימן נגד באר שבע/ברני ארדוב

השוער בוריס קליימן הוסיף: "אני שמח שהייתי פה בשביל הקבוצה. החבר'ה נתנו מעל ומעבר גם בעשרה שחקנים. חבל שקיבלתי שני שערים אבל אני עם הפנים קדימה. כשנלחמים ומעזים בסוף גם הנקודה מגיעה לנו. שערים של מרסל וסאבו מדהימים. חבל שהם הגיעו לכל כך הרבה הזדמנויות אבל במשחק הבא שננצח. אנחנו יכולים לרוץ עד הסוף יש לנו קבוצה טובה. זה תלכיד שצריך להתחבר. יש ניצוצות ונרוץ למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully