וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מרוצה מהיכולת. פקהארט עשוי לעזוב בינואר

28.11.2017 / 8:27

השחקנים התאכזבו מהתוצאה, אך הדגישו: "לראשונה העונה, נראינו כמו הקבוצה של השנתיים האחרונות". החלוץ מחוזר על ידי קבוצות בטורקיה וצרפת. מקורבים לוואקמה: "לא יעזוב כדי להיות שחקן משלים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. "סוף סוף הזכרנו את הקבוצה של השנתיים האחרונות"

הכל הולך הפוך העונה בהפועל באר שבע. אחרי הניצחון האחרון על רעננה, בקבוצה זעמו על היכולת הדלה. אחרי ההפסד מול סטיאווה בוקרשט השחקנים דווקא זכו למחמאות, ואתמול (שני) האלופה סוף סוף הרגישה שחזרה לעצמה באמת, עד שאריק סאבו קבע 2:2 וחלוקת נקודות מול בית"ר. בבאר שבע יצאו מתוסכלים מאוד מכך שלא ניצחו, אבל היו מעודדים מהיכולת. "לראשונה העונה באמת הזכרנו את הקבוצה של השנתיים האחרונות", קבע אחד השחקנים בקבוצה, "היה נראה שאנחנו מצליחים לעשות הכל חוץ מלכבוש".

שחקן נוסף בקבוצה אמר ש"אסור לנו לא לנצח משחק שבו אנחנו מציגים כזו עליונות. בסופו של דבר נזכור מהמשחק הזה את הנקודה, לא את זה ששיחקנו טוב". מאז המשחק בלוגאנו, הצוות המקצועי של באר שבע חש שהשחקנים זקוקים יותר להכוונה אישית והמאמן ברק בכר ערך עם חלק גדול של השחקנים שיחות אישיות, שנגעו הן בפן הטקטי והן בצד המנטלי.

עוד בנושא

בדקה ה-90: בית"ר ירושלים סחטה 2-:2 דרמטי מול הפועל באר שבע
האוהדים קראו לבן זקן להתפטר: "מבטיח שישמחו עוד הרבה העונה"
ברק בכר: "לא יודע אם אנתוני וואקמה יישאר בבאר שבע בינואר"

לואי טהא ושחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. ברני ארדוב
תיקו לא משקף. שחקני באר שבע מאוכזבים/ברני ארדוב

2. "וואקמה לא יעזוב אם יחשוש שהוא עוזב כדי להיות שחקן משלים"

מי שככל הנראה כבר לא צריך שום הכוונה הוא אנתוני וואקמה, שהציג אמש עוד משחק גדול. למרות שברק בכר ואסי רחמים כבר הודו שלא בטוח שהקשר יישאר בינואר, בבאר שבע נחושים לעשות הכל כדי להשאירו. הסיכום הג'נטלמני בינו לבין המועדון מדבר על סעיף שחרור בגובה חמישה מיליון יורו, אולם גם סכום נמוך במקצת לא אמור למנוע את המעבר, משום שאלונה ברקת לא רוצה לעמוד בדרכו.

גורמים המקורבים לוואקמה טוענים כי הוא רוצה לעבור לליגה גדולה יותר, אך לא מוכן להתפשר על תפקיד משמעותי בקבוצה. וואקמה רוצה להיות חלק מסגל נבחרת ניגריה למונדיאל ומבין שיוכל לעשות זאת רק אם ישחק ויוביל דרך קבע. "אם לא תגיע הצעה גבוהה, וואקמה לא יעזוב. הוא גם לא יעזוב אם יהיה לו חשש הכי קטן שהוא מגיע לקבוצה כשחקן משלים. זו השנה הכי חשובה בקריירה שלו", אמר גורם בניגריה בשיחה עם וואלה! ספורט.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע עם ג'ון אוגו. ברני ארדוב
לא יעזוב לכל מקום. וואקמה עם אוגו/ברני ארדוב

3. בטורקיה וצרפת עוקבים אחרי פקהארט: יעזוב בינואר?

ובזמן שוואקמה לוהט, זר אחר, תומאש פקהארט, ממשיך לקרטע. באר שבע חיזרה נמרצות אחר החלוץ הצ'כי, אולם לאחרונה הוא מקבל קרדיט מועט מברק בכר. לוואלה! ספורט נודע שלאחרונה החלו גישושים אחר השחקן מקבוצה בליגה הראשונה בטורקיה וכן מקבוצה מצרפת. בשלב זה אין עדיין מגעים רשמיים עם באר שבע, אך שתי הקבוצות עוקבות אחר מעמדו ואם הוא ימשיך לשחק כה מעט, תוגש עליו הצעה בחודש הבא.

שחקן הפועל באר שבע תומאש פקהארט. קובי אליהו
בדרך החוצה? פקהארט/קובי אליהו

4. בן ביטון ייבדק, זריהן יחזור לקראת סוף השבוע

בן ביטון דידה אתמול לחדר ההלבשה כשהוא סובל מכאבים בקרסול. המגן יבחן את עוצמת הכאבים ואז יוחלט על המשך בדיקות לפי הצורך. מי שעשוי לחזור עוד השבוע לפעילות מלאה הוא ניב זריהן. השחקן ספג מכה חזקה בברך באימון ונפגע ברצועות, מה שגרם לו להיעדר תקופה ממושכת. בבאר שבע מעריכים שלקראת סוף השבוע הוא יחזור לפעילות מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully