וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן בחקירה: הבעלים הסיני נחשד כמתחזה, אופ"א עשויה להרחיקה מאירופה

אחרי שב"ניו יורק טיימס" נחשף כי איש העסקים הסיני שרכש את הקבוצה הסתבך בעבר עם החוק והציג את עצמו בצורה כוזבת, באופ"א עדיין לא קיבלו ערבויות כספיות מהקבוצה ועשויים להעניש אותה בהרחקה מהמפעלים האירופיים

יונגהונג לי (מימין) לצד דייויד האן לי הבעלים החדשים של מילאן. רויטרס
משפחתו הסתבכה בפלילים, משרדי החברה שבבעלותו היו ריקים. הונגלונג/רויטרס

פארסה במילאן? בעלי מילאן החדש יונגהונג לי נתון תחת חקירה בחשד שאיש העסקים רימה בנוגע לעברו כדי לרכוש את קבוצת הפאר האיטלקית. בשנה שעברה הסיני רכש את הרוסונרי תמורת 750 מיליון יורו מהבעלים הקודם סילביו ברלוסקוני. עם זאת, על פי דיווח ב"ניו יורק טיימס", יש חוסר התאמה בין הרקע האמיתי של לי לבין איך שהציג את עצמו.

עוד בנושא

בינתיים באיטליה: נאפולי ניצחה את מילאן 1:2, רומא עצרה את לאציו בדרבי
גאון עמוק: עשרת רגעי הגאונות של אנדראה פירלו, לכבוד הפרישה
תיאור אפשרי של תמונה: משבר גיל 30: לאונרדו בונוצ'י קורס במילאן

סגירת העסקה למכירת מועדון הכדורגל מילאן. רויטרס
עלולה לשלם את המחיר. מילאן והעסקה/רויטרס

ב"ניו יורק טיימס" נטען כי "מר לי מעולם לא הוכתר כאחד מעשירי סין, ואימפריית הכרייה שלו (כפי שהוא תיאר אותה לראשי הכדורגל האיטלקי) אינה מוכרת במדינה... הרכישה של מילאן נראית כחלק משרשרת עסקאות שנויות במחלוקת בסין. המועדון מחפש משקיעים חדשים ומימון על מנת להחזיר את ההלוואה שמר לי לקח כדי לרכוש את המועדון".

ב"ניו יורק טיימס" נכתב כי ביקור במשרדי החברה של מר לי הראה כי המשרדים היו ריקים, ושכר הדירה שם לא שולם. מסמכים שהחברה עברה בעלות של ארבעה אנשים שונים בשנה אחת, ללא תמורה. כמו כן נטען כי בעבר הסתבך עם החוק, ונקנס ב-75 אלף יורו אחרי שלא דיווח על עסקת נדלן. אביו ואחיו נכנסו לכלא על תרמית, אבל הוא עצמו לא הואשם.

ממילאן נמסר שהשליטה של מר לי על חברת הכרייה נבדקה ואומתה על ידי עורכי דין ובנקאים שהיו מעורבים בקנייה ובעסקת ההעברה. מילאן השקיעה כמעט 300 מיליון דולר בקיץ האחרון על רכש, כשצירפה 11 שחקנים חדשים.

כעת ב"מארקה" הספרדי טוענים כי מילאן עשויה להיענש על התנהלותה הכלכלית ועלולה לקבל עונש הרחקה מהמפעלים האירופיים. אופ"א דורשת את המסמכים של עסקת ההעברה של הקבוצה מידי ברלוסקוני לסינים. על פי הדיווח, ראשי מילאן מנסים להבהיר אופ"א ולשכנע אותם בלגיטמיות של העסקה, אבל מתקשים להציג ערובות כספיות לעסקת הרכישה של המועדון ושל השחקנים.

לפני כחודש הנשיא לשעבר ברלוסקוני סיפר שלפי מיטב ידיעתו, מילאן עדיין נמצאת בקשיים כלכלים לא פשוטים. "עדיין יש בעיות פיננסיות במילאן" הוא הזהיר, והוסיף: "אני מודאג בעיקר משתיקתו של הבעלים הנוכחי". הרכישה מומנה בחלקה על ידי חברת "אליוט" האמריקאית, שתקח שליטה על המועדון אם ההלוואה שהעבירו לא תוחזר בשלמותה על ידי לי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלט של אוהדי מילאן. רויטרס
ידעו למה הם חששו. אוהדי מילאן/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully