וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה את מילאן 1:2, רומא עצרה את לאציו בדרבי

אינסינייה (33) וז'יילינסקי (73) הגדילו זמנית את הפער מיובנטוס לארבע נקודות, רומאניולי רק צימק (90). הג'אלורוסי קטעו את רצף תשעת הניצחונות של היריבה העירונית עם 1:2

ראג'ה נאינגולן שחקן רומא. רויטרס
שנה שנייה ברציפות שהוא מוציא לשון בדרבי. ראג'ה נאינגולן/רויטרס

באיטליה חזרו להתרכז בסרייה A והמחזור ה-13 נפתח עם 1:2 יוקרתי של רומא השלישית על לאציו החמישית בדרבי דלה קפיטלה. לאחר מכן ניצחה המוליכה נאפולי באותה תוצאה את מילאן המאכזבת.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו מעל אליסון שוער רומא. רויטרס
מלך שערי הליגה רק צימק. צ'ירו אימובילה מעל אליסון/רויטרס

רומא - לאציו 1:2

הדרבי דלה קפיטלה, שהפגיש את שתי הקבוצות של הבירה בעיצומה של פתיחת העונה המשותפת הטובה ביותר שלהן מאז עונת 1994/95, הסתיים בחגיגה גדולה של אוהדי הג'אלורוסי. אחרי מחצית ראשונה שקולה ומאופסת, רומא עלתה ליתרון בפתיחת המחצית השנייה. אלכסנדר קולארוב נכנס לרחבה והוכשל, ודייגו פרוטי דייק מהנקודה הלבנה וציין את הופעתו ה-100 בסרייה A עם שער מספר 19 בדקה ה-49. ארבע דקות לאחר מכן, פרוטי מסר לראג'ה נאינגולן, שכבש בדרבי בעונה שעברה ועשה זאת שוב עם כדור שטוח וחד מ-18 מטרים אל הרשת. צ'ירו אימובילה, מלך שערי הליגה עם 15 כיבושים, צימק בפנדל בדקה ה-72 אחרי נגיעת יד של קוסטאס מנולאס, אבל הנקודות נותרו של רומא, לה היה זה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. לאציו נעצרה אחרי תשעה ניצחונות בכל המסגרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דייגו פרוטי (מימין) עם ראג'ה נאינגולן שחקני רומא חוגגים. רויטרס
שער בהופעה ה-100. דייגו פרוטי חוגג את הפנדל עם ראג'ה נאינגולן/רויטרס

נאפולי - מילאן 1:2

לאחר שיצאה לפגרה עם הפסד למנצ'סטר סיטי בליגת האלופות ותיקו מאכזב עם קייבו בליגה, מוליכת הטבלה חזרה לעצמה והגדילה זמנית את הפער בפסגה לארבע נקודות. לאחר שהודח בפלייאוף המונדיאל, גם לורנצו אינסינייה הצליח להתאושש כשכבש ראשון בדקה ה-33, אחרי כדור עומק מצוין של ג'ורג'יניו. בדקה ה-73 התעלה עליו דריס מרטנס עם כדור עומק מבריק לפיוטר ז'יילינסקי, שקבע 0:2. הרוסונרי ניסו לחזור, אך קיבלו רק שער מצמק נהדר של אלסיו רומאניולי, שהניף את הרגל מחוץ לרחבה ומהאוויר צימק ל-2:1 שתי דקות בתוך תוספת הזמן.

שחקני נאפולי חוגגים עם לורנצו אינסינייה. רויטרס
בחזרה לשגרה. אינסינייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully