וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי רחמים: "באר שבע השנה פחות עוצמתית מהשנה שעברה"

19.11.2017 / 13:21

התקופה הקשה ("קרו לנו דברים העונה שקורים לקבוצות במשך כמה עונות"), המאבק עם האוהדים ("כשהיציע בוער אנחנו לא יודעים מה קרה"), המו"מ עם בן שהר ("מאמין שיחתום השבוע"), ושאלת וואקמה ("תמיד יש עננה עם האפשרות שיעזוב"). מנכ"ל באר שבע בראיון ל-"טוכמן וחמי"

עריכה: מתן חדד

אסי רחמים התארח היום (ראשון) בתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט,"טוכמן וחמי". רחמים התייחס לכמה מהנושאים הבוערים באלופה.

על בן שהר: "אנחנו לא חוששים שיעזוב, סיכמנו את רוב הפרטים ויש רק כמה דברים שאני מקווה שיפתרו בתקופה הקרובה. גם מצידו וגם מצידנו - אנחנו נמצאים במקום טוב ורוצים להמשיך את ההתקשרות. אני שומע ממנו שטוב לו בקבוצה ואנחנו רוצים שיישאר איתנו. אני מניח שהדברים ייפתרו בקרוב ועוד השבוע בן יחתום על חוזה לשנים הקרובות".

על אנתוני וואקמה: "בטח שקיים סיכוי שיעזוב בינואר, זו עננה שמרחפת מעלינו כל הזמן וזה טבעי שיש הצעות לשחקן כל כך איכותי. בהקשר של האוהדים והשקט הנפשי שלהם - אלונה הוכיחה יותר מפעם אחד שמה שחשוב לה זה לשמור על השלד הקיים ולאו דווקא לעשות שיקולים כלכליים. לפעמים יש הצעות שהשחקן והמועדון לא יכולים לסרב להן, אם זה יקרה נצטער מאוד.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע נלהבת מבן שהר: "יש לו את כל החבילה"
הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את הפועל עכו
בן שהר: "חווינו טראומה, הניצחון מוקדש לאליניב. הוא המנהיג שלנו"

שחקני הפועל באר שבע בן שהר, אנתוני וואקמה חוגגים. ברני ארדוב
אחד יישאר, השני לא בטוח. וואקמה ושהר/ברני ארדוב

על מאור בוזגלו: "הפועל באר שבע לא ויתרה עליו, בזמן הכי כואב וקשה שלו הצענו לו חוזה משודרג לעונה נוספת. אנחנו עשינו הכל, הוא עשה את הבחירות שלו - חוץ מלהודות לו ולהגיד לו דברים טובים, אין לי מה לעשות. אני שומע שהוא חוזר למגרשים, שמח מאוד בשבילו ומאחל הצלחה מכל הלב".


על היכולת של הפועל באר שבע העונה: "היו לנו משחקים יותר ופחות טובים אבל לאורך זמן אני מסכים שהשנה אנחנו פחות מרשימים. יחד עם זאת עשינו 23 נקודות ואני מניח שנסיים את הסיבוב עם כמות דומה של נקודות לשנים הקודמות. קרו לנו דברים העונה שקורים לקבוצות במשך כמה עונות. מיגל, צדק, ברדה, באמצע פציעות ביזאריות - הכל התחבר אבל בכל זאת אני חושב שאנחנו מתמודדים עם כל זה וצוברים נקודות בקצב סביר. יש לנו הרבה סיבות לאופטימיות אחרי תקופה לא קלה".

על הקונפליקט עם חלק מהאוהדים: "נפגשנו איתם בשבוע שעבר, גם אלונה הייתה כי היא מייחסת חשיבות גדולה מאוד לקשר עם האוהדים שנבנה בעמל רב. אנחנו פשוט מבקשים מהאוהדים להפסיק עם הפירוטכניקה. כשהיציע בוער אנחנו אף פעם לא יודעים מה קרה שם, בכל פעם חוששים שמישהו יפגע. נפעל נגד אותם אלה שמסכנים את יושבי היציע כי בריאות האוהדים שלנו מעל הכל. המחאה של האוהדים היא לגיטימית, כל עוד היא לא אלימה. נמשיך לעשות לטובתם והם ימשיכו לעשות מה שהם יודעים הכי טוב - לעודד".

על מיעוט שחקני הבית בסגל: "אנחנו כמהים לזה ורוצים שזה יקרה, הביקורת בתחום הזה לגיטימית וצודקת. ברגע שיהיו השחקנים המתאימים שיכולים לשחק בהפועל באר שבע, זה יקרה. אנחנו אוהבים את מה שהמושאלים שלנו עושים העונה ומי שימשיך בקו ההתקדמות הזה יוכיח שמקומו בסגל. כשזה יקרה, לא יהיו מאושרים מאיתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully