וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "חווינו טראומה, הניצחון מוקדש לאליניב. הוא המנהיג שלנו"

18.11.2017 / 23:05

חלוץ הפועל באר שבע, שכבש צמד ב-1:3 על הפועל עכו במשחק ההשלמה, הקדיש את הניצחון לקפטן האלופה והוסיף: "היה חשוב להיראות עוצמתיים". אלדד שביט: "הנאיביות גמרה לנו את המשחק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בזמן שרוב קבוצות ליגת העל היו בפגרת שזרוע, הפועל באר שבע גברה הערב (שבת) 1:3 את הפועל עכו בטרנר במשחק השלמה בליגת העל. הקבוצה של ברק בכר, שסבל מחום גבוה אך הגיע לנהל את המשחק כרגיל, נכנסה לאחרונה לכושר מצוין והמשיכה אותו הערב הודות לצמד של בן שהר (28, 48) ושער נוסף של איסק קואנקה (45). בן אז'ובל הצליח רק לאזן זמנית עבור האורחים מעכו (33). האלופה עלתה למקום השני בטבלה עם 23 נקודות, בדיוק כמו למוליכה הפועל חיפה, שמחזיקה ביחס שערים עדיף.

כובש הצמד, בן שהר, אמר בסיום: "היה לנו שבוע לא קל, חווינו טראומה אבל היה נס גדול. אנחנו יצאנו מעודדים ומחוזקים. הניצחון הזה הוא בשביל אליניב ברדה, הוא המנהיג שלנו. אנחנו ממשיכים הלאה. הייתה לנו פתיחת עונה לא הכי טובה, אבל אנחנו לא מכונות. תמיד אנחנו מנסים לתת הכל. ממשחק למשחק אנחנו נראים יותר טוב. ניצחנו קבוצה טובה ואנחנו במקום הראשון יחד עם הפועל חיפה. היה חשוב לנו להיראות עוצמתיים ואנחנו מסתכלים למשחק הבא. אני אישית מרגיש שחזרתי טוב מהפציעה. הצוות הרפואי והמקצועי עזרו לי להיכנס לתלם טוב מאוד. שמח על הגולים ועל הניצחון ואני מקווה שנמשיך ככה במשחק מול לוגאנו ביום חמישי. זה משחק של להיות או לחדול. אנחנו נעשה את המקסימום".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את הפועל עכו
איציק זוהר: "הרוע של הישראלים מחליא. לא ברחתי, אחזור בקרוב"

מאמן הפועל עכו אלדד שביט. קובי אליהו
לא מודאג. אלדד שביט/קובי אליהו

עוזר מאמן הפועל באר שבע, עמיר נוסבאום הוסיף: "הניצחון זה הדבר הכי חשוב. היו לנו דקות טובות ופחות טובות במשחק הזה. הקצב לא היה מספיק גבוה. הכנסנו את עכו למשחק בדקות מסוימות ואנחנו נלמד מזה. אנחנו נכנסים לתקופה מאוד לחוצה וצריכים לדעת להשתמש בשחקנים נכון. מחמאות להפועל עכו, הם שיחקו כדורגל התקפי ולא באו להתבטל".

מאמן הפועל עכו, אלדד שביט: "ספגנו גול בדקה קריטית במחצית הראשונה. הגול השלישי והנאיביות בעצם גמרו לנו את המשחק. היו דקות נרחבות שזה היה נראה טוב ואני שואב תקווה להמשך. אני לא מודאג, אני לוקח את הדברים הטובים ואנחנו נמשיך הלאה".

* יריבת הפועל באר שבע ביום חמישי הקרוב במסגרת הליגה האירופית, לוגאנו, גברה הערב 0:2 בחוץ על סט. גאלן ועלתה למקום השישי בטבלה כשבמאזנה 16 נקודות.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את הפועל עכו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully