וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניימאר שאל את חבריו לברצלונה אם יקבלו אותו בחזרה

האם אנחנו לקראת קאמבק? ב"ספורט" הקטלאני מפנטזים ומפרסמים שבביקורו האחרון במתחם האימונים של בארסה, הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן גישש לגבי חזרה אפשרית בעונה הבאה

one

סרחיו ראמוס גרם לסוג של מחול שדים במהלך היום כשהתייחס לאפשרות שניימאר יעבור לריאל מדריד ואמר: "הדלת שלנו תמיד פתוחה עבורו". אולם, הערב ב"ספורט" הקטלאני חושף שבזמן שהכוכב הברזילאי הגיע לביקור אצל ברצלונה האקסית הוא שאל את חבריו לשעבר בחדר ההלבשה: "האם תקבלו אותי בחזרה לקבוצה?"

עוד בנושא:

ריאל מפלרטטת עם ניימאר, ראמוס: "הדלת שלנו תמיד פתוחה עבורו"
רונאלדו על היריבות עם מסי: "למדתי שיש דברים חשובים יותר בחיים"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה, 2016. GettyImages
בקרוב שום יחד? ניימאר ומסי/GettyImages

כמובן שמכאן ועד לקאמבק מפתיע של הברזילאי הדרך עוד ארוכה. יש לזכור שהברזילאי עזב בטונים די צורמים וגם תבע מהקטלאנים את הבונוס שמגיע לו לטענתו בסך של 26 מיליון יורו. אולם, ניימאר לא מרוצה בפריס וזה לא סוד שהיחסים שלו עם המאמן אונאי אמרי על על שירטון בתקופה האחרונה. בקטלוניה מעריכים שהביקורים התכופים של ניימאר בברצלונה והגיחות שלו למתקן האימונים בסיוטאט אספורטיבה אינן מקריות. ניימאר אומנם לא מרוצה בפריס, אך המועדון בהחלט שבע רצון מהיכולת שלו על המגרש.

הברזילאי הבקיע שבעה שערים בשמונה הופעות ליגה והוא מלך הבישולים של הקבוצה עם חמישה, כשגם בליגת האלופות הוא נותן הצגות. בארסה מנגד תלויה לחלוטין ביכולת הנהדרת של מסי, כשגם לואיס סוארס רחוק משיאו ועוסמאן דמבלה נאבק בפציעה שלו. האם כל אלו יובילו לקאמבק סנסציוני? נחיה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully