וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מפלרטטת עם ניימאר, ראמוס: "הדלת שלנו תמיד פתוחה עבורו"

קשיי ההיקלטות של הברזילאי בפ.ס.ז' נמשכים, וכעת קפטן הבלאנקוס מגביר את השמועות על מעבר למדריד בקיץ: "אולי היה לו קשה לעבור ישירות מברצלונה לריאל". צ'יגרינסקי: "רונאלדו לא יהיה הטוב בעולם כי הוא אגואיסט"

AP

חבלי הקליטה של ניימאר בפריס סן ז'רמן נמשכים, וכעת - כשהיחסים עם אונאי אמרי שוב עלו על שרטון - עולה אופציית מילוט מפתיעה: מעבר לריאל מדריד, שהייתה היריבה המושבעת שלו כששיחק בברצלונה.

הרומן של ניימאר עם הבלאנקוס התחיל לפני שנים ארוכות, כשהתלבט בין ההצעה של ריאל לבין זו של ברצלונה. לבסוף בחר במועדון הפאר הקטלוני, אך נראה שבכל זאת נותרה לו פינה חמה בלב לבלאנקוס. על פי דיווחים מהימים האחרונים, גם ריאל מביעה בו עניין רב ואף תנסה להחתימו בסוף העונה (חלק מהשמועות גורסות שהוא יובא על תקן יורשו של כריסטיאנו רונאלדו, שנחוש לחזור לאנגליה).

עוד בנושא

רונאלדו על היריבות עם מסי: "למדתי שיש דברים חשובים יותר בחיים"
הנשיא ריבלין נפגש עם פרס: "הכדורגל מייצר שפה שחוצה תרבויות"

ניימאר מול סרחיו ראמוס. AP
יחזור ליריבה המושבעת של ברצלונה? ניימאר מול ראמוס/AP

השמועות התחזקו בעקבות ראיון שהתפרסם היום (חמישי) עם סרחיו ראמוס, בו לא הסתיר את רצונו העז לצרף את ניימאר לריאל. "אני רוצה את השחקנים הכי טובים בעולם אצלנו, וברור שניימאר עונה להגדרה הזו. אולי היה לו קל יותר לעבור לפריס סן ז'רמן, במקום לעבור ישירות לריאל מדריד. הוא לקח החלטה אישית, אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה בכדורגל. בכל מקרה הדלת שלנו פתוחה בשבילו תמיד. אני ביחסים מצוינים איתו".

במקביל, נחשפים עוד ועוד פרטים על גינוני הכוכבות של ניימאר מאז הצטרף לפריס סן ז'רמן לפני שלושה חודשים. מתברר שמוצמדים לו שני פיזיותרפיסטים פרטיים, ומשרת אישי שדואג לכל מחסורו. התנאים המועדפים הללו לא מוצאים חן בעיני חבריו לקבוצה, כולל הברזילאים שנחשבים לחבריו הקרובים וליחידים שדוברים את שפתו בחדר ההלבשה.

עוד בספרד: אקס ברצלונה דמיטרו צ'יגרינסקי טוען שכריסטיאנו רונאלדו לא יכול להיות השחקן הטוב בעולם, "רק משום שהוא אגואיסט".

"כריסטיאנו סקורר מצוין, אבל הוא לעולם לא יהיה גדול יותר ממסי כי יש ביניהם הבדל אחד מהותי - ליאו משחק עבור הקבוצה, ורונאלדו משחק עבור המספרים האישיים שלו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully