וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר הודיע: מו אלאך ביקש להשאיר את גיא לוזון והצוות שלו

7.11.2017 / 17:40

נשיא הירוקים אישר את הידיעה שפורסמה לראשונה בוואלה! ספורט לפיה המנהל הטכני החדש המליץ להשאיר את לוזון בתפקידו. "ביקש שכל אנשי המקצוע כולל המאמן יישארו. כל הידיעות על שינויים מקצועיים אינן נכונות"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, מסר היום (שלישי) הודעה בנושא המנהל הטכני החדש של מכבי חיפה, מו אלאך. כפי שנחשף לראשונה בוואלה! ספורט, בהודעה אישר שחר כי המנהל הטכני מו אלאך ביקש להשאיר את גיא לוזון והצוות שלו בקבוצה.

"אני מקדם בברכה את הצטרפותו של מו למועדון", אמר הנשיא, "בתחילת העונה קיבלנו החלטה להחתים מנהל מקצועי וכך עשינו. לצערי, מסיבות אישיות של המועמד, עמו סוכמו הדברים, זה לא יצא אל הפועל. לאחרונה נפגשנו עם מספר מועמדים שהביעו את רצונם להצטרף אלינו. אחד מהם, מו, נפגש איתנו בדיסקרטיות בארץ שלוש פעמים והגענו עמו להבנות מקצועיות וכלכליות, כמובן בכפוף לשחרורו ממועדון ויטסה ארנהיים ההולנדי, בו הוא מכהן בהסכם עד סוף העונה.

"ביום חמישי האחרון נתנה ויטסה את הסכמתה לשחרור מיידי של מו, שהגיע לארץ ביום א' וחתם על הסכם ההצטרפות כמנהל המקצועי שלנו. ההודעה הרשמית יצאה בישראל ובהולנד באותה שעה (12:00 שעון ישראל) אתמול (יום ב'). בפגישתנו הראשונה ביקש מו שכל אנשי המקצוע כולל המאמן יישארו בתפקידם. כל הידיעות שפורסמו בתקשורת, הנוגעות לשינויים מקצועיים או לצד הכלכלי של העסקתו של מו, הם פרי דמיונם של כתבי הספורט השונים. אני מאחל למו ולנו בהצלחה. כולנו נעזור לך, כי הצלחתך היא ההצלחה של כולנו".


עוד בנושא

אתמול פרסמנו לראשונה: מו אלאך ערך בירור על גיא לוזון. המליץ להנהלה לא לפטרו
הנק פרייזר הכחיש שיגיע: "אני לא בנאדם שעוזב באמצע העונה ועובר"
מהפכה ללא מהפך: יעקב שחר הוא הבעיה של מכבי חיפה

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בינתיים הוא נשאר. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully