וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הנק פרייזר הכחיש שיגיע: "אני לא בנאדם שעוזב באמצע העונה ועובר"

7.11.2017 / 13:50

בהולנד דווח שהנק פרייזר, שאימן אצל אלאך בוויטסה, הוא המועמד המוביל להחליף את גיא לוזון. המאמן: "זה בכלל לא על הפרק". דן מורי: "אלאך הצליח בוויטסה, אבל למכבי חיפה לא יוכל להביא שחקנים מצ'לסי". מאור בוזגלו פרש מתפקידו כיו"ר ארגון השחקנים

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שערכו אתמול אימון שחרור לאחר המשחק מול בני סכנין, שחקני מכבי חיפה יזכו למנוחה עד תחילת השבוע הבא, אז תקיים הקבוצה מחנה אימונים סגור בן שלושה או ארבעה ימים ותקיים לפחות שני משחקי אימון על מנת לעזור למאור בוזגלו להיכנס לכושר משחק. שיחת היום במועדון עסקה בעיקר בעומר דמארי. לאחרונה פרסמנו כי מכבי חיפה לא מתכוונת לרכוש את החלוץ בתום העונה ועל ההתעניינות של מספר קבוצות לגביו לקראת ינואר, אולם בצוות המקצועי הבהירו כי למרות רצונו של דמארי לעזוב לאור האשראי הקצר שהוא מקבל בשלב זה יש כוונה להעניק לו יותר דקות משחק בתקווה שיחזור לכושר המשחק שאפיין אותו בעבר. "גיא יודע שהוא עשה טעות עם עומר. הוא החזיר אותו מוקדם מדי מפציעה והציפיות היו גבוהות מאוד. כשהוא בכושר משחק אין חלוץ טוב ממנו בישראל", אמר אחד השחקנים אתמול.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: מו אלאך ערך בירור על גיא לוזון. המליץ להנהלה לא לפטרו
נטע לביא עלול להיעדר כחודשיים, סוכנו של מו אלאך: "הוא לא ישלוף מהמותן"

מאמן ויטסה הנק פרייזר. GettyImages
לא הולך לשום מקום. פרייזר/GettyImages

בנושא אחר: יממה אחרי שהמנהל הטכני מוחמד אלאך חתם וחזר לארצו, במועדון עדיין סקרנים לדעת מיהו איש המקצוע החדש שהגיע למועדון ומה התכניות שלו לעתיד. בטלגרף ההולנדי דווח שהנק פרייזר שאימן אצל אלאך בוויטסה הוא המועמד המוביל להחליף את גיא לוזון. על פי הדיווח עזיבה של פרייזר כרגע לא באה בחשבון וכנראה שמועמדותו של פרייזר תישקל ברצינות רק בקיץ. פרייזר עצמו הכחיש שיגיע לחיפה ואמר: "זה בכלל לא על הפרק, אני לא בנאדם שעוזב באמצע ועובר למקום אחר. אני לא רוצה לעזוב את הקבוצה הזו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מו אלאך המנהל המקצועי של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מתחיל לעבוד. מו אלאך/אתר רשמי, מכבי חיפה

מי ששיחק תחת אלאך בעבר הוא בלם בני יהודה דן מורי, שרשם שלוש שנים רצופות בויטסה, מתוכן שנה וחצי תחתיו. "אלאך לא עושה אסיפות בכלל, כמעט ולא משוחח עם שחקנים, אבל הוא קובע את מדיניות הרכש והביא לויטסה שחקנים טובים", סיפר מורי. "בסך הכל אפשר לומר שהוא אדם נעים ונוח. פגשתי אותו בפעם האחרונה בישראל בתקופה שבה אימן כאן פיטר בוס. אפשר לומר שהוא הצליח בהחתמת השחקנים, אבל בניגוד למה שקורה במכבי חיפה, הוא הביא שחקנים מצ'לסי, דרך אברמוביץ', והיה לו מאוד קל להביא לכאן שחקנים בכירים כמו לוקאס פיאזון שכיכב אצלנו ולהצליח".

פיאזון הגיע כמובן כחלק משיתוף הפעולה בין המועדונים ולא במסגרת מעקבים מיוחדים של אלאך. ברשימה הופיעו 11 שחקנים שעברו מצ'לסי בתקופתו, בניהם כריסטיאן אטסו הגנאי וברטרן טראורה מבורקינה פאסו. למכבי חיפה, כך נראה, הוא יתקשה להביא שמות בסדר הגודל הזה, ולכן נשאלת השאלה מה תהיה ההשפעה שלו על שחקנים מקומיים וצעירים.

"הוא טוב בלהשביח שחקנים צעירים, הוא יודע לשווק ולמכור אותם ברווח. למרות שזה פחות רלוונטי למכבי חיפה. זאת לא אותה הרמה וגם משום שהרבה יותר קל להביא שחקנים להולנד מאשר לישראל, והרבה יותר קל להוציא שחקנים מהולנד, מאשר מישראל", המשיך מורי. "הוא היה אחראי להבאת שרן ייני וגם אוהד לויטה עבר תחתיו בואלווייק. בתקופה שבה שיחקתי ויטסה נחשבה להצלחה יחסית תחתיו. בעונה הראשונה הגענו לפלייאוף והודחנו ובעונה השניה הגענו לאירופה דרך הפלייאוף, וזה היה הישג יפה למועדון הזה. אפשר לומר שבתקופה ההיא הוא פגע בשחקני רכש ולכן ויטסה הגיעה לאירופה. הוא השאיר שם את חותמו".

מאור בוזגלו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה להתרכז בכדורגל. מאור בוזגלו/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, מאור בוזגלו ששימש כיו"ר ארגון השחקנים, החליט לפרוש מתפקיד היו"ר. בוזגלו הסביר את החלטתו ואמר: "אני רוצה להודות מקרב לב לארגון השחקנים שהינו ארגון חשוב לאין ערוך למעמד שחקן הכדורגל בישראל, על ההזדמנות לכהן כיו"ר. לצערי, החזרה שלי למגרשים לאחר הפציעה דורשת ממני עבודה רבה יותר ואני נאלץ לפנות את מקומי. בהזדמנות זו אאחל ליו"ר הבא הרבה הצלחה ואשמח להמשיך ולהיות חלק מהארגון המבורך הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully