וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מו אלאך ערך בירור על גיא לוזון. המליץ להנהלה לא לפטרו

6.11.2017 / 7:26

המנהל הספורטיבי שיחתום השבוע בדק על עברו בליאז' וביקש מההנהלה לא לדחוף לשינוי כבר בפגרה. לוזון מודה: "לא הייתי מסכן את בוזגלו". וגם: הלקחים מהופעת דמארי (גוטמן: "החלוץ הטוב בארץ") וקוסטדינוב ("זה התפקיד שלו")

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

1. מו אלאך צפה אתמול במשחק של מכבי חיפה קצת אחרי שקבוצתו ויטסה עוד שיחקה מול זוולה. הוא אמנם קיבל אישור מהמועדון ההולנדי שלו, אך ספק אם מכבי חיפה, להבדיל, הייתה משחררת מנהל מקצועי במהלך העונה אם היא הייתה כל כך חושקת בו. מקורבים לעסקה סיפרו כי סוכניו דחפו בשבועות האחרונים לעסקה הזאת ואף ניסו להביא מאמן זר על חשבון לוזון. מאחורי הקלעים, סיפרו אותם גורמים, התנהל קרב סוכנים לגבי האיש שיביא את המנהל הספורטיבי לישראל וכך אולי יזכה בעדיפות לגבי עסקאות עתידיות. אבל מה שיותר מעניין הוא המסר ששלח גיא לוזון, באמצעות צד שלישי, לאחים קצב שזכו בשלל: "אני מוכן לעבוד עם מנהל ספורטיבי", רמז המאמן. המסר הזה, מתברר, הועבר גם לאלאך עצמו שהודיע לחיפה כי הנושא בבדיקה. לאחר מספר ימים ובדיקות סביב עברו של לוזון בסטנדרט ליאז' אלאך הודיע כי נכון לעכשיו הוא מעדיף "לא לגעת" במאמן. לוזון סיפר עוד לפני המשחק למקורביו מה יחליט לעשות במקרה של תיקו וכך הושלם החלק האחרון בפאזל: אם לוזון ימעד הוא יתפטר ויפנה את מקומו למאמן אחר, ואם ינצח אלאך ימליץ להשאיר אותו.

ומה עם הקהל? (ששוב השליך רימון עשן והקבוצה תעמוד לדין). במכבי חיפה מאמינים שניצחון על מכבי נתניה אחרי הפגרה, וגם הוא ידבר אחרת.

עוד בנושא

מכבי חיפה גברה 0:2 על בני סכנין
לוזון בסיום: "אם הייתה תוצאה לא טובה, הייתי הולך הביתה לבד"

מו אלאך המנהל הספורטיבי המיועד של מכבי חיפה ביציע (שני מימין). אדריאן הרבשטיין
מעדיף "לא לגעת" במאמן. מו אלאך אתמול/אדריאן הרבשטיין

בוזגלו? "חמש עד שבע דקות"

2. במכבי חיפה הכריזו עם הגעתו של טור כריסטיאן קרלסן על תכנית לקידום צעירים. בהרכב של אתמול פתחו סינטאיהו סלליך, שגם הוא גדל בראשון לציון, ודקל קינן, שהגיע להרכב די במקרה. לא ברור לאיזה מקום תזכה התכנית במדיניות המקצועית של אלאך, אבל כשמוחמד עוואד משחק 39 דקות מתחילת העונה ולא נמצא בתוכניות גם אתמול, מכבי חיפה צריכה לחשוב אם יש לה אופק. "יש אולי שחקן או שניים בנוער עם פוטנציאל להיות בסגל הרחב של הבוגרים בעונה הבאה, ואת זה אני אומר בזהירות רבה", סיפר אתמול אחד מאנשי מחלקת הנוער של הירוקים. על הספסל אתמול ישב גם נטע לביא שזכה לבאז אדיר סביב הארכת החוזה שלו ומתח שריר כעבור דקה או שתיים, ואחד, מאור בוזגלו, שלא נכנס למגרש בגלל אותה פציעה. בוזגלו כבר קיבל תשואות מהקהל ואפילו נראה מעודד את החילוף השלישי לקום בתנועות ידיים שמלמדות עד כמה הוא רצה לשחק. "התכנית הייתה להכניס אותו במקרה שנוביל שלוש או ארבע אפס, וגם זה לחמש עד שבע דקות", אישר לוזון את הפרסום השבוע לפיו הוא חושש לשתף את הקשר והבהיר: "בכל מקרה לא הייתי מסכן אותו. הוא לא היה נכנס אם התוצאה הייתה 0:0, למשל". בוזגלו יכול להתנחם בעידוד שלו זכה מהקהל ולהמתין להזדמנות הבאה.

נתראה אחרי הפגרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאור בוזגלו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הוא לא היה נכנס אם התוצאה הייתה 0:0". מאור בוזגלו/אדריאן הרבשטיין

הצעקה של גוטמן, ההמלצה של קוסטדינוב

3. את הצעקה שיצאה מגרונו של אלי גוטמן שישב ביציע העיתונאים אפשר היה לשמוע אתמול לפחות עד לייפציג. "איזה שחקן, זה החלוץ הכי טוב בארץ. אני כל הזמן אומר - זה החלוץ הכי טוב בארץ", אמר לעמיתו בוני גינצבורג אחרי השער של הפייבוריט שלו. לגוטמן, שקרוב מאוד לברנז'ה החיפאית, היה קשה מאוד לשמוע בתקופה האחרונה על ההחלטות שמתקבלות בנוגע לחלוץ האהוב. מכבי חיפה החליטה לא לממש את האופציה לרכישת כרטיסו מהגרמנים ודמארי, שחש פגוע ממעמדו, שמע את ראשי הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה ממתינים לו בכיליון עיניים ושקל לעזוב בינואר. אחרי השער של דמארי אתמול סיפרו גורמים בצוות המקצועי כי במידה וימשיך ביכולת הזאת, אין סיכוי שיקבל אישור ללכת. פתאום, במשחק אחד, דמארי קיבל את כל הביטחון לו היה זקוק. מתברר כי לוזון ערך שיחה אישית עם דמארי באימון הראשון בשבוע שעבר. הוא הודיע לו שיקבל את חולצת ההרכב ודמארי, שכבר הרים ידיים, הופתע מאוד. פציעת קלאוס הובילה גם את גילי ורמוט, שיחתום על החוזה החדש רשמית בימים הקרובים, להרכב. בהחלטה אחת, לוזון פתר את רוב הבעיות בחדר ההלבשה.

אבל זה לא הכל. אחרי שגיורגי קוסטדינוב ניגש למאמן לשיחה בארבע עיניים וביקש לתפקד כקשר אחורי, לוזון שמע בעצתו ואתמול הרוויח אותו בעמדה בה הוא נהנה לשחק על חשבון גל אלברמן המאכזב. "ראינו שחקן אחר אתמול, כנראה שזה התפקיד שלו", אמר הלילה גורם במועדון אך צינן את ההתלהבות. "נגד נתניה ובדרבי נצטרך הרבה יותר מזה. אסור לשכוח ששוב שיחקנו מול עשרה שחקנים".

שחקן מכבי חיפה, גיורגי קוסטדינוב. טל לוי
"ראינו שחקן אחר". גיורגי קוסטדינוב/טל לוי

"ללמוד, בעיקר ללמוד"

4. אלאך אמנם אמור לחתום על החוזה תוך יומיים (סוכניו הבהירו כי הוא מעוניין בחוזה לשנתיים וחצי), אבל תכניות הרכש של מכבי חיפה לגבי שחקנים חדשים נמשכות. המטרה הראשונה היא ליאור רפאלוב. לקשר תוגש הצעה אם יימכר בסכום ריאלי. המטרה השניה היא מרואן קבהא או עלי מוחמד, אם כי הסכומים ההתחלתיים לצורך משא ומתן נעים בין מיליון דולר למיליון יורו. שאלנו כיצד כל זה משתלב עם ההגעה של בעל תפקיד חדש. "מדוע הבאנו את אלאך העונה, אתה שואל?", סיכם הלילה אחד מאנשי מכבי חיפה, "ללמוד, בעיקר ללמוד".

השאלה מתי יגיע איתו מאמן זר נשארה פתוחה בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully