וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט של אוהדי ארסנל: "אולי נמכור את סאנצ'ס ואוזיל בינואר"

ארסן ונגר התייחס למצב המשא ומתן עם שני הכוכבים שלו, שהחוזים שלהם יסתיימו בקיץ, ולא ממש הרגיע: "בודקים את כל האפשרויות, בשלב זה אנחנו לא מספיק קרובים להכריז על שום דבר"

אלכסיס סאנצ'ס, מסוט אוזיל, ארסנל. AP
בקרוב בקבוצות אחרות? סאנצ'ס ואוזיל/AP

ארסנל חוותה בשנים האחרונות לא מעט אכזבות ורגעים קשים, אך בכל פעם מחדש הצליחה להתנחם בעבודה שהיא מחזיקה בסגל שני כוכבים גדולים שעוד יוכלו להוביל אותה לתארים - אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל. היום (חמישי) התייחס ארסן ונגר לעובדה שהשניים טרם חתמו על חוזה חדש (הנוכחי של שניהם יסתיים בקיץ הקרוב), וסיפק את האמירה הכי מלחיצה שאוהדי התותחנים יכולים לתאר לעצמם כאשר הודה שיצטרך לוותר אולי על צמד הכוכבים.

ונגר, שחוגג היום 20 שנים למשחק הבכורה שלו על הקווים בקבוצה, סיפר שהקבוצה ממשיכה לנהל משא ומתן עם סאנצ'ס ואוזיל בניסיון להחתימם על חוזה חדש, אך ללא הצלחה עד כה. "במצב שלנו", אמר, "אנחנו צריכים לדמיין את כל התרחישים. יכול להיות שנמכור אותם כבר בינואר. אני מבין שאוזיל רוצה להישאר, אבל בשלב זה אנחנו לא מספיק קרובים להכריז על שום דבר".

ונגר התייחס גם לכך שסאנצ'ס ונבחרת צ'ילה לא הצליחו להעפיל למונדיאל ברוסיה, בעקבות הפסד לברזיל במחזור האחרון של המוקדמות. "אצטרף לשוחח איתו", אמר, "צפיתי בכל המשחק, שהיה מאוד פיזי, ואצטרף להעריך את המצב". ארסנל תתארח אצל ווטפורד ביום שבת.

עוד בנושא

ברצלונה תממן בונוס למסי על ידי מכירת זכויות השם של קאמפ נואו
אשתו של קלאודיו בראבו: "שחקנים בנבחרת לא התאמנו כי היו שיכורים"
כדורגל, הדור הבא: החידושים הטכנולוגיים הבולטים בשנים האחרונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully