וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תממן בונוס למסי על ידי מכירת זכויות השם של קאמפ נואו

הבלאוגרנה והפרעוש קרובים לסיכום על חוזה חדש, במסגרתו יקבל הארגנטינאי בונוס עצום של 90 מיליון יורו שימומן על ידי ספונסר שיימצא לאצטדיון. המנכ"ל: "אולי קוטיניו יגיע בינואר"

עריכת וידאו: מתן חדד

האם סאגת החוזה החדש של ליאונל מסי בברצלונה תסתיים בקרוב? על פי דיווחים, הצדדים קרובים לסיכום על חוזה עד שנת 2021 במסגרתו ירוויח הפרעוש 550 אלף יורו לשבוע וגם יקבל בונוס חתימה עצום המוערך בכ-90 מיליון יורו. על מנת לממן את הבונוס, שיהיה הגבוה ביותר ששולם לשחקן במעמד חתימה על חוזה, ברצלונה מתכוונת למצוא ספונסר לקאמפ נואו ולמכור לו את זכויות השם של האצטדיון.

ב-2019 מתכוננות להתחיל עבודות שיפוץ נרחבות בקאמפ נואו, אך עוד בתחילת 2018 מקווה סגנית אלופת ספרד למצוא חברה שתעניק לו שם חדש. כל עסקה שכזו תחתם לתקופה של 25 שנים תמורת סכום שיכול להגיע עד 200 מיליון יורו.

בזכות השלושער של מסי מול אקוודור, ארגנטינה העפילה למונדיאל באופן אוטומטי ולא תצטרך להשתתף בפלייאוף בנובמבר. ברצלונה מקווה לנצל את החופש של הכוכב שלה בפגרת הנבחרות הבאה ולהחתים אותו סוף סוף על חוזה חדש. אביו ואחיו של מסי כבר חתמו על החוזה שלו עד 2021, וכל שנותר הוא לחכות לחתימה של השחקן עצמו.

עוד בנושא

הסיוט של אוהדי ארסנל: "אולי נמכור את סאנצ'ס ואוזיל בינואר"
כדורגל, הדור הבא: החידושים הטכנולוגיים הבולטים בשנים האחרונות
אשתו של קלאודיו בראבו: "שחקנים בנבחרת לא התאמנו כי היו שיכורים"

ליאונל מסי ברצלונה חוגג. AP
יחתום בנובמבר? ליאונל מסי/AP

גם אם יסכים לחתום בחודש הבא, לא בטוח בכלל שמסי יהיה מוכן שמעמד החתימה יהיה מצולם. משמעות הדבר שיסיר את הדאגה מלבבות ההנהלה והאוהדים, שמפחדים מבריחה אפשרית שלו לקבוצה אחרת, אך לא ייתן הזדמנות לראשי הקבוצה לחגוג את החתימה שלו כהישג אישי שלהם.

בנושא אחר, מנכ"ל הקבוצה אוסקר גראו התראיין ואמר ש"אולי קוטיניו יגיע לברצלונה בינואר", וגם הבטיח שלבלאוגרנה יש כסף לעשות את המהלך, מה שגרם לביקורות רבות נגדו. "אני מבין שהוא רצה לשלוח מסר חיובי לאוהדים", אמר פרשן של 'מונדו דפורטיבו', חאבייר בוש, "אבל להגיד עוד לפני פתיחת חלון ההעברות שיש לך כסף לזה - ליברפול בטח לא יכולה לחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully