וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של קלאודיו בראבו: "שחקנים בנבחרת לא התאמנו כי היו שיכורים"

"לה רוחה" נותרה מחוץ למונדיאל והתגובות סוערות: אשתו של השוער האשימה, מאמן ברזיל טען "גארי מדל קילל את אימא שלי ושל ניימאר". זעם על השחקנים, שיקבלו 9.5 מיליון דולר בונוסים. ביילסה יגיע?

AP

בווידאו: ארגנטינה חוגגת העפלה דרמטית

אחת הנבחרות הכי מאוכזבות ומאכזבות של מוקדמות המונדיאל היא צ'ילה. מי שזכתה פעמיים ברציפות בקופה אמריקה, ב-2015 וב-2016, הובסה 3:0 מול ברזיל במחזור הסיום בדרום אמריקה וסיימה רק במקום השישי, מה שהשאיר אותה מחוץ לטורניר שייערך בקיץ.

בצ'ילה כועסים על הדיל בדקות הסיום בין קולומביה לפרו, שהסתפקו ב-1:1 ששלח את הקפטרוס למונדיאל ואת הפרואנים לפלייאוף (אם קולומביה הייתה מנצחת, צ'ילה הייתה עולה לפלייאוף), אך יודעים שהם יכולים לבוא בטענות רק לעצמם על היכולת הדלה.

בתקשורת המקומית תקפו את השחקנים, שיקבלו פרמיות של 9.5 מיליון דולר מההתאחדות למרות ההדחה הכואבת ("זה פשוט שוד") ומחפשים כעת מאמן חדש לנבחרת, אחרי שחואן אנטוניו פיצי הודיע מיד לאחר ההדחה כי לא ימשיך. מנואל פלגריני, מרסלו גז'ארדו ואפילו קרלו אנצ'לוטי, שאימן עד לאחרונה בבאיירן מינכן את כוכב הנבחרת ארתורו וידאל, הוזכרו כמועמדים, אך יותר מכל, בצ'ילה רוצים לראות את מרסלו ביילסה חוזר לתפקיד.

ביילסה הוביל את צ'ילה בהצלחה בין 2007 ל-2011 ומשם עבר לבילבאו, מארסיי, לאציו (שם עזב תוך יומיים) וכעת לליל, אך לא נהנה מתוצאות חיוביות במיוחד. חברו הטוב של הארגנטינאי, השדר הצ'יליאני המפורסם ארנסטו דיאס, התנדב לטוס עם נשיא ההתאחדות מישל בלצ'ט לצרפת ולשכנע את ביילסה לנטוש את ליל ולחזור לעמוד על הקווים של "לה רוחה".

עוד בנושא:

פלקאו עורר סערה, שחקן פרו: "שיחקנו כמו שהיינו צריכים לשחק"
אחרי ההדחה: צ'ילה שבורה, פיצי לא ימשיך

עד שזה יקרה, בצ'ילה יצטרכו לאסוף את השברים. העצבים סביב הנבחרת עלו לשיאים חדשים עם התבוסה בברזיל וההדחה, כאשר מאמן הסלסאו, טיטה, האשים את גארי מדל: "הוא קילל את אימא שלי ואת אימא של ניימאר בזמן המשחק". אם לא די בכך, הרי שקרלה פארדו, אשתו של שוער הנבחרת קלאודיו בראבו, פרסמה פוסט חריף באינסטגרם, בו היא תקפה את חבריו לנבחרת.

"תודה על כל הרגעים היפים, נבחרת שלי", כתבה, לצד תמונה של השחקנים חוגגים את הזכייה בקופה אמריקה, "תודה לקפטן אמריקה שלי על כל מה שחווינו יחד, זה באמת היה נהדר. אבל כשלובשים את חולצת הנבחרת, צריכים להתנהג כמו מקצוענים. אני יודעת שרוב השחקנים קרעו את התחת, בזמן שאחרים הלכו למסיבות ולא הצליחו להתאמן מרוב שהיו שיכורים. על ראש הגנב בוער הכובע ומי שאשם, שיודה בכך ויפסיק לבכות על המצב, כי עכשיו המדינה כולה בוכה בגללו. אנחנו נחכה לך כאן, עם זרועות פתוחות, קפטן שלי".

רבים ראו בדברים של אשתו של בראבו עקיצה לווידאל, שנחשב לאורך השנים לילד הרע של הנבחרת (בין היתר, ביצע את אותה תאונה בזמן הקופה אמריקה, באישון לילה). בארגנטינה לא פספסו את ההזדמנות כדי לנגח את צ'ילה בעקבות הפוסט: "יש נבחרות כמו ברזיל, שאנחנו מכבדים", אמרו שם, "ויש כאלה כמו אורוגוואי, שאנחנו אוהבים. ויש אחרות... שלא ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully