וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב המומה: "אכזבנו אומה שלמה", יום חגיגות לאומי בפנמה

האמריקאים מתקשים להשלים עם אי ההעפלה למונדיאל לראשונה מאז 1986. ארנה: "לא אמורים להישאר בבית בזמן מונדיאל". נשיא פנמה הכריז על יום חגיגות לאומי. צ'ילה שבורה, פיצי לא ימשיך

AP

הלם בארצות הברית אחרי ההפסד 2:1 לטרינידד וטובאגו ואי העלייה למונדיאל לראשונה מאז 1986. האשמות קשות מופנות כנגד אנשי הנבחרת ונשיא ההתאחדות לכדורגל של ארצות הברית, סוניל גולאטי, שהתבקש להתפטר על ידי אנשי תקשורת בכירים.

"אנחנו לא אמורים להישאר בבית בזמן מונדיאל. אני לוקח את האחריות עליי" אמר בסיום מאמן הנבחרת האמריקאית, ברוס ארנה. "אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל אין תירוצים. נכשלנו. היינו צריכים לרדת מהמשחק הזה עם נקודה אחת לפחות". הבלם עומר גונזלס, שכבש שער עצמי, אמר: "זה אחד מהשערים הכי חסרי מזל שראיתי והוא ירדוף אותי לעד. אני רוצה להגיד לכל האומה האמריקאית שאני מצטער, האוהדים רצו שנגיע למונדיאל והאמינו בנו ואכזבנו אותם. אכזבנו אומה שלמה".

קפטן הנבחרת, מייקל בראדלי, הוסיף: "האשמה היא עלינו. הכל היה תלוי בנו. התחלנו את הקמפיין בצורה רעה אבל הצלחנו לחזור לעניינים ולשים את עצמנו בסיטואציה טובה. אנחנו מאוכזבים".

עוד בנושא:

צפו ב"שער הרפאים": ארה"ב מחוץ למונדיאל, פנמה עלתה לראשונה בתולדותיה
ארגנטינה חוגגת, ליאו מסי: "זה היה מטורף אם לא היינו עולים למונדיאל"

מאמן נבחרת פנמה הרנן דריו גומס חוגג העפלה למונדיאל. AP
יום חג. הפנמים חוגגים/AP

בינתיים, תקשורת הספורט האמריקאית מחפשת אשמים למחדל וסימנה את נשיא ההתאחדות לכדורגל של ארצות הברית, סוניל גולאטי. חלוץ העבר של הנבחרת, הרקולס גומז אמר: "השיטה שלנו חייבת להשתנות. זה הספיק. שגולאטי יעזוב. הוא הכניס לנו הרבה כסף, אבל לא הייתה שום הצלחה. לא אכפת לי מה-MLS (הליגה האמריקאית) או שום דבר אחר, מצידי שלא יהיה כדורגל טוב כאן אצלנו, אבל הנבחרת חייבת להיות מספיק טובה כדי לעלות למונדיאל".

בצד המנצח, נשיא פנמה, חואן קרלוס ורלה, הכריז כי מחר (חמישי) המדינה תחגוג את ההעפלה ההיסטורית למונדיאל והורה לעובדי המדינה ולציבור הרחב לחגוג עם משפחותיהם את ההישג האדיר. כמו כן, גם בתי הספר ייסגרו במטרה לאפשר לילדים לחגוג את ההעפלה.

עוד באותו נושא

צפו ב"שער הרפאים": ארה"ב מחוץ למונדיאל, פנמה עלתה לראשונה בתולדותיה

לכתבה המלאה

הרשת מגיבה למפלה האמריקאית

צ'ילה שבורה, פיצי לא ימשיך כמאמן

מלבד ארצות הברית, הנבחרת המאכזבת והמאוכזבת ביותר היא צ'ילה, שהובסה 3:0 בידי ברזיל וסיימה שישית בלבד בבית המוקדמות הדרום אמריקאי. לאחר שהעפילה לשני מונדיאלים רצופים, זוכת קופה אמריקה בשני הטורנירים האחרונים תצפה ברוסיה 2018 מהבית.

בסיום, לקח המאמן חואן אנטוניו פיצי אחריות והודיע שלא ימשיך בתפקידו. "החוזה שלי נגמר כעת", אמר מי שקיבל את הג'וב בתחילת 2016. "לדעתי, למרות שההחלטה היא של המנהלים, חייבים להעריך את מה שטוב ביותר לנבחרת. בשל כך, אני מוציא את עצמי מרשימת המועמדים. אני זה שבחרתי את השחקנים, את השיטות ואת הכל, ואני לוקח אחריות".

מאמן נבחרת צ'ילה חואן אנטוניו פיצי. רויטרס
לוקח אחריות. פיצי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully