וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה נחת במדריד: "שמח להיות בבית, רציתי לחזור"

אחרי שפרטי המעבר מצ'לסי לאתלטיקו מדריד סוכמו רשמית החלוץ התקבל על ידי עשרות אוהדים ועיתונאים. לפני ההמראה הספיק לשלוח מסר לקונטה: "אני לא מריר ולא כועס על אף אחד"

one

דייגו קוסטה נחת היום (שישי) במדריד לקראת שובו לאתלטיקו. החלוץ שיחזור לקולצ'ונרוס מצ'לסי בינואר, לא הסתיר את החיוך הרחב כשהוא התקבל בשדה התעופה על ידי עשרות אוהדים ועיתונאים. "אני מאוד שמח להיות בבית. כולם ידעו שאני רוצה לחזור לאתלטיקו מדריד. זו לא הדרך בה רציתי לעזוב את צ'לסי".

קוסטה אמור להיות מוצג לעיני אוהדי אתלטיקו כבר בשבת הקרובה, במשחק הבית מול סביליה (14:00) באצטדיון וונדה החדש, אותו חנכה הקבוצה בשבוע שעבר. הוא חוזר אחרי שלוש שנים בצ'לסי. שני המועדונים הגיעו לסיכום על המעבר של החלוץ זאת בכפוף לסיכום תנאיו האישיים של החלוץ במועדון של דייגו סימאונה ומעבר של בדיקות רפואיות.

שחקן אתלטיקו מדריד, דייגו קוסטה. רויטרס
מאושר במדריד. קוסטה/רויטרס

טרם ההמראה ביקש קוסטה בן ה-28 לשלוח מסר למאמן צ'לסי אנטוניו קונטה עימו ניהל מערכת יחסים מתוחה מאוד בשנה האחרונה בשורות הכחולים. קונטה היה זה שהודיע לקוסטה במסרון קצר כי אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של צ'לסי בתקופה הקרובה, דבר שעורר את זעמו של החלוץ הספרדי-ברזילאי. אולם כעת, לאחר שפרטי המעבר לאתלטיקו נסגרו קוסטה נשמע מפויס יותר ואמר לתקשורת הבריטית: "אני לא כועס על אף אחד. אין לי מרירות כלפי איש. הכול סבבה".

החלוץ שיחק באתלטיקו שלוש עונות בעבר, כאשר עונת השיא שלו הייתה ב-2013/14, אז כבש 36 שערים בכל המסגרות והוביל את הקבוצה לזכייה באליפות מפתיעה. בנוסף, הוא הניף עם המועדון את גביע המלך ופעמיים את הסופרקאפ האירופי והגיע לגמר ליגת האלופות. בצ'לסי הוא רשם שתי אליפויות וזכייה בגביע הליגה וכבש 59 שערים ב-120 הופעות בכל המסגרות.

עוד בנושא
צ'לסי ואתלטיקו מדריד הודיעו: "הושג סיכום על העברתו של דייגו קוסטה"
איבן ראקיטיץ': "ההחלטה למכור את ניימאר היתה רעה מאוד"
פבריציו ראבנלי: "בכושר הנוכחי היגואין מהווה נטל על יובנטוס"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
מה הוא חושב על המעבר של קוסטה? קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully