וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבן ראקיטיץ': "ההחלטה למכור את ניימאר היתה רעה מאוד"

קשר ברצלונה התייחס למעבר הדרמטי של חברו הטוב: "היה לי קשה מאוד אישית, הוא חשוב מאוד בחדר ההלבשה". דיווח: הקטלאנים ינסו לצרף את לאון גורצקה כבר בחלון ההעברות של ינואר

רויטרס

עם חמישה ניצחונות מחמישה משחקים בספרד וספתח מוצלח עד מאוד גם בליגת האלופות, עושה רושם שברצלונה מתרגלת לחיים ללא ניימאר. עם זאת, לפחות עבור איבן ראקיטיץ', חסרונו של הברזילאי עדיין מורגש.

"עבורי ההחלטה למכור אותו היתה רעה מאוד, כי אהבתי לשחק איתו", אמר הקשר הקרואטי. "היה לי קשה מאוד, אישית, כי הוא גם אחד השחקנים הכי גדולים, וגם אדם גדול. הוא היה חשוב מאוד בחדר ההלבשה שלנו, אחד האנשים הכי טובים שאני מכיר בכדורגל".

אולם גם ראקיטיץ' מבין שכעת הוא, חבריו וחברו צריכים להמשיך הלאה. "אנחנו צריכים לכבד את ההחלטה שלו לעזוב. אם קבוצה מסכימה לקנות אותו והוא רוצה לעזוב את ברצלונה, צריך לאחל לו בהצלחה. אני מקווה שהוא יוכל להבקיע הרבה שערים ולהיות שמח בפריס, ואנחנו צריכים להמשיך בדרכנו ולהיות חזקים יותר בלעדיו".

עוד בנושא:

שבת בספרד: ריאל רוצה לצאת מהמשבר, מסי ימשיך להפציץ?
בנזמה האריך רשמית את חוזהו בריאל מדריד: "אתן את כולי למען החולצה"
צ'לסי ואתלטיקו מדריד הודיעו: "הושג סיכום על העברתו של דייגו קוסטה"

שחקני ברצלונה ניימאר, איבן ראקיטיץ'. AP
קשה בלי החבר הטוב. ראקיטיץ' וניימאר/AP

גם ז'רמי מתייה, שעזב את ברצלונה במהלך הקיץ, התייחס לצעד הדרמטי. "אף אחד לא חשב שהוא באמת יעזוב את ברצלונה", אמר הצרפתי שמצא בית חדש בספורטינג ליסבון. "הכדורגל בלתי צפוי ודברים יכולים לקרות, אבל אני חושב שהוא תמיד הרגיש שבברצלונה הוא יהיה בצל של ליאונל מסי. אני יודע שהוא רוצה לזכות בכדור הזהב ואולי הוא רואה בפריס את המקום בו יוכל לעשות את זה".

ובינתיים, מי שעשוי להגיע כבר בחודש ינואר הוא אחד הכוכבים העולים של הכדורגל הגרמני, לאון גורצקה. כוכב שאלקה יסיים את חוזהו במועדון בקיץ הבא, אולם הקטלאנים רוצים להקדים את יתר המחזרות שלו, ביניהן באיירן מינכן, ולרכוש אותו כבר בחלון ההעברות הקרוב. ראשי ברצלונה עקבו אחר קשר נבחרת גרמניה בן ה-22 מספר פעמים בעבר, ואם אכן יגיע, ארדה טוראן יעזוב. גם אנדרה גומש וראפיניה עשויים למצוא קבוצה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תקציר גרמניה - מקסיקו 1:4. רויטרס
הרכש הבא? גורצקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully