וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה האריך רשמית את חוזהו בריאל מדריד: "אתן את כולי למען החולצה"

החלוץ הצרפתי חתם רשמית על החוזה החדש ויסגור 12 שנים במדי הבלאנקוס אליהם הגיע מליון ב-2009. בנזמה ירוויח 7.5 מיליון יורו לעונה. וגם: אנצו זידאן נערך למשחק ליגה מול אביו ורונאלדו הברזילאי מודיע "אם הקבוצה צריכה חלוץ 9, אכנס לכושר"

one

ריאל מדריד הודיעה היום (חמישי) רשמית על הארכת חוזהו של החלוץ קארים בנזמה עד קיץ 2021. במעמד החתימה בנזמה קיבל מנשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס את חולצת המועדון ועליה המספר 2021. על פי דיווחים לא רשמיים סעיף השחרור של הצרפתי יעמוד על סכום של כמיליארד יורו. בנזמה צפוי כעת לסגור 12 שנים במדי הבלאנקוס אליהם הגיע מליון ב-2009. לאחר החתימה צייץ בנזמה: "אני מאוד מאושר וגאה, אתן את כולי למען החולצה הזאת. תודה לכולם על התמיכה. האלה מדריד!"

בנזמה צפוי להרוויח כ-7.5 מיליון יורו לעונה. בעונה החולפת הצרפתי לא הרשים וסיפק רק 11 שערי ליגה, אך במדריד ממשיכים להביע אמון בחלוץ שממשיך להיות באנקר גם אצל זינדין זידאן.

עוד בנושא
דייגו פורלאן: "ניימאר לא היה מתנהג כך אל מסי, כמו ילד קטן"
בין תוראם למראדונה: קוליבאלי מתבסס כאחד הבלמים הטובים באיטליה
טבס תוקף בחזרה: "הסינים לא מוכשרים, לא יגיעו לכלום 50 שנה"

קארים בנזמה, פלורנטינו פרס, ריאל מדריד,. הטוויטר  הרשמי של ריאל מדריד,
זידאן נותן בו אמון. בנזמה והנשיא פרס/הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד

בשנותיו בריאל מדריד רשם בנזמה סטטיסטיקה אישית של 371 משחקים רשמיים במדי אלופת אירופה בהם כבש 182 שערים ובישל 104 נוספים. בנזמה לא מקבל זימונים לנבחרת צרפת מאז שנת 2015 בה נחקר בחשד למעורבות בפרשת הסחיטה של הכדורגלן מתיו ולבואנה, אך הוא נוקט כעת בשורה של מהלכים משפטיים כדי לנקות את שמו בתקווה לקבל שוב זימון למדים הלאומיים.

אחרי ההפסד המאכזב אמש לבטיס (1:0) ריאל מדריד תתמודד במחזור הבא בליגה הספרדית בשבת מול אלאבס בה משחק לא אחר מאנצו זידאן, בנו של מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן. זידאן ג'וניור בן ה-22, שגדל בריאל מדריד אמר ל"מארקה" לקראת המשחק: "זה יהיה משחק אקסטרה מיוחד עבורי בו אנחנו מתכוונים לקחת לפחות נקודה. אבא שלי היה כדורגלן גדול והוא היה תמיד דוגמא עבורי".

בינתיים, רונאלדו המקורי, שכיכב בריאל בין 2002 ל-2007 נשאל לגבי מצוקת החלוצים של הקבוצה, לאור הפציעה של בנזמה, העזיבה של מוראטה והחולשה הכללית סביב. "אם הקבוצה תצטרך אותי, אני אכנס לכושר. אין שום בעיה", אמר הברזילאי המשועשע. על הקשיים שריאל חווה אמר רונאלדו: "גם בעונה שעברה הייתה תחושה של בעיה ובסוף ריאל זכתה באליפות ובצ'מפיונס. העונה רק התחילה, כך שלא צריך לדאוג יותר מדי".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד הפסידה 1:0 לבטיס, 1:2 לאתלטיקו מדריד על בילבאו

לכתבה המלאה
אנזו זידאן, ליונל מסי, אלאבס, ברצלונה,. GettyImages
עזב את אזור הנוחות. אנצו זידאן מול מסי/GettyImages

על ההחלטה לעבור לאלאבס שעדיין לא השיגה נקודת ליגה אחת העונה אמר זידאן: "הייתי צריך לעזוב את אזור הנוחות שלי ואני שמח שמצאתי מועדון שלקח אותי תחת חסותו ומסייע לי בכל מה שאפשר מאז שהגעתי. זה מאוד חשוב למי שעושה שינוי גדול בחייו. לפני שבאתי לכאן אף פעם לא חייתי רחוק מהמשפחה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully