וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו פורלאן: "ניימאר לא היה מתנהג כך אל מסי, כמו ילד קטן"

חלוץ העבר צידד בבן ארצו: "קבאני חייב לקבל כבוד. מה שדני אלבס עשה לא הגיוני, כאילו הוא עבד של ניימאר". בצרפת מדווחים שהמגן הברזילאי לקח את שחקני פ.ס.ז' לשיחת פיוס במסעדה

פרלאן מנדי שחקן ליון (מימין) עם דני אלבס שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מנסה ליישר את ההדורים. דני אלבס/רויטרס

ארבעה ימים לאחר העימות בין ניימאר לאדינסון קבאני, במהלך משחקה של פריס סן ז'רמן, בצרפת ממשיכים להתעסק במערכת היחסים העכורה והסבוכה בין שני הכוכבים. התקשורת המקומית דיווחה הלילה (בין רביעי לחמישי) כי דני אלבס לקח על עצמו לגשר בין השניים, ולקח את כל שחקני הקבוצה לארוחת פיוס במסעדה יוקרתית בעיר האורות. על פי הדיווחים, המעשה הזה של המגן הברזילאי מסמל את מעמדו החברתי הגבוה בקבוצה, וכעת ניתן רק להמתין ולראות אם הצליח ליישר את ההדורים בין שני הניצים.

בן ארצו של קבאני, דייגו פורלאן, התייחס גם הוא לפרשייה. "מגיע לקבאני לקבל כבוד", אמר חלוץ העבר, "הוא מבקיע הרבה שערים כבר שנים, ולוקח את הפנדלים באופן קבוע. חייבים לכבד אותו. ניימאר לא היה עושה אותו דבר למסי. הוא לא רוצה שקבאני יבעט את הפנדל, התנהג כמו ילד קטן שניסה לעצבן אותו. זו בעיה בין שניהם, וזה קורה בכל הקבוצות. מה שלא הגיוני זה מה שאלבס עשה, כשהעדיף לתת את הכדור לניימאר, כאילו הוא עבד שלו, ולא לקבאני".

עוד בנושא

מחנאות בפריס סן ז'רמן? מלחמת האגו בין אדינסון קבאני לניימאר
דיווח בצרפת: ניימאר ואדינסון קבאני התעמתו בחדר ההלבשה
אל חלאיפי: "מאבק בין ניימאר לקבאני? זה רק אתם התקשורת הבעיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully