וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: ניימאר ואדינסון קבאני התעמתו בחדר ההלבשה

"לאקיפ" טוען שבעקבות הויכוחים בין השניים נגד ליון פרץ עימות, שהופסק רק כשהקפטן טיאגו סילבה התערב. קבאני: "ממציאים סיפורים". האם ה"קליקה הברזילאית" השתלטה על הקבוצה?

ניימאר עם אדינסון קבאני שחקני פריס סן ז'רמן. AP
ישלימו בקרוב? ניימאר וקבאני/AP

ה"לאקיפ" הצרפתי מדווח היום (שלישי): שחקני ההתקפה של פריס סן ז'רמן, אדינסון קבאני וניימאר, התעמתו בחדר ההלבשה של הקבוצה אחרי משחק הניצחון 0:2 על ליון ביום ראשון במסגרת הליגה הצרפתית.

החלוצים של פריס התווכחו במהלך המשחק בנוגע למי יבעט כדור חופשי ופנדל לזכות הקבוצה. הדיווח טוען שקבאני הכעוס התעמת עם ניימאר בסוף המשחק בחדר ההלבשה, ושהרוחות נרגעו רק כשהקפטן, טיאגו סילבה, התערב. קבאני היה בועט הפנדלים הקבוע של פ.ס.ז' לפני שהברזילאי הגיע. מאמן הקבוצה, אונאי אמרי, אמר אחרי המשחק: "הפנדלים ייבעטו על ידי ניימאר וקבאני. הם יצטרכו להיות ג'נטלמנים על המגרש ולהחליט מי יבעט בכל פעם".

קבאני, כצפוי, ניסה להרגיע את הבלגן וכאשר עלה להתראיין ברדיו אמר: "הסיפורים האלה פשוט נוצרים, אני לא יודע למה. האמת היא שאלה דברים רגילים, שפשוט קורים בכדורגל. גיליתי על הסיפור הזה רק אחרי שדיברתי עם אחי. הוא סיפר לי שאנשים אומרים שקבאני לא נותן לאחרים לבעוט פנדלים ושיש בעיה עם ניימאר. המציאות היא שאין שום בעיה. ניימאר רק הגיע אלינו וכמו שאמרתי מהרגע הראשון, אנחנו רוצים לעזור לו להשתלב בדרך הכי טובה שאפשר. אני חושב שזה הוכח, כי אפשר לראות שהוא באמת השתלב במהרה".

עוד בנושא:

מחנאות בפריס סן ז'רמן? מלחמת האגו בין אדינסון קבאני לניימאר
צרפת: פריס סן ז'רמן שמרה על מאזן מושלם עם 0:2 ביתי על ליון
נאסר אל חלאיפי: "חלק מהקבוצות הציעו לאמבפה יותר כסף מאיתנו"

בצרפת רמזו לכך שה"קליקה הברזילאית" שנוצרה בפריס מקשה את החיים על שחקנים שאינם ברזילאים ורוצים להיות דומיננטיים, והדוגמא לכך ניתנה במשחק נגד ליון, בו דני אלבס סירב להביא את הכדור לקבאני, שרצה לבצע בעיטה חופשית, ודאג שהכדור יגיע לניימאר. בתקשורת המקומית גם דווח שניימאר הפסיק לעקוב אחרי קבאני ברשת האינסטגרם אחרי המשחק.

הניצחון על ליון היה השישי ברציפות של הפריזאים העונה, שבמחזור הבא יפגשו את מונפלייה ולאחר מכן יארחו את באיירן מינכן במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות.

עוד באותו נושא

מחנאות בפריס סן ז'רמן? מלחמת האגו בין אדינסון קבאני לניימאר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully