וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי: "מאבק בין ניימאר לקבאני? זה רק אתם התקשורת הבעיה"

יו"ר פריס סן ז'רמן מכחיש שיש מתיחות בין שני כוכבי הקבוצה, אבל בצרפת מנתחים מה עומד מאחורי הפרשה: השיקולים הכספיים, מעורבות הספונסרים והאגו של ניימאר. בספרד טוענים: "ניימאר דורש מההנהלה שקבאני יעזוב"

שחקני פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה, אדינסון קבאני, ניימאר. רויטרס
הרבה אגו וכסף על הפרק. ניימאר וקבאני/רויטרס

המאבק המתוקשר בין ניימאר לאדינסון קבאני ממשיך להעסיק את התקשורת בצרפת. כוכבי פריס סן ז'רמן התעמתו על המגרש במהלך הניצחון 0:2 על ליון ביום ראשון, ובהמשך דווח ב"ל'אקיפ" כי הברזילאי והאורוגוואי היו על סף עימות פיזי בחדר ההלבשה, ותיאגו סילבה היה זה שהפריד בין השניים מקרב אלים. כעת בצרפת מנסים לנתח מה עומד מאחורי המאבק.

כזכור, מאבקי האגו בין השניים היו על מי ייקח בעיטה חופשית שנפסקה לזכות פ.ס.ז', כשבהתחלה דני אלבס החביא את הכדור מקבאני והגיש אותו לניימאר. בהמשך קבאני התעקש לבעוט פנדל, ובאופן מופגן סירב לוותר לניימאר.

עוד בנושא

מחנאות בפריס סן ז'רמן? מלחמת האגו בין אדינסון קבאני לניימאר
"ניימאר ואדינסון קבאני התעמתו בחדר ההלבשה"
גם אדינסון קבאני טוען: "ממציאים סיפורים"

אונאי אמרי מאמן פריס סן ז'רמן. AP
הרבה לחץ. אמרי/AP

על פי הניתוחים בתקשורת הצרפתית, ייתכן שקבאני יעזוב את הקבוצה, ודיווחים בספרד אף טענו ש"ניימאר דרש שקבאני יעזוב, והוא עשוי להימכר כבר בינואר, או לכל המאוחר בקיץ הבא". המאמן אונאי אמרי והמנהל המקצועי מקסוול מנסים לפתור את הבעיה, אך ייתכן שהמתיחות פשוט גדולה מדי, כמו גם האגואים של הצדדים.

קבאני, החלוץ האורוגוואי, ראה את עצמו כמנהיג הקבוצה אחרי העזיבה של זלאטן איברהימוביץ', אבל ההגעה של ניימאר וקיליאן אמבפה הותירה אותו בצד, והוא מרגיש פגוע, ומרגיש צורך להילחם על מקומו. בנוסף, לקבאני יש בחוזה בונוס של מיליון יורו אם הוא מסיים כמלך השערים, ולכן חשוב עבורו לבעוט את הפנדלים.

הבעיה היא שניימאר הגיע לפ.ס.ז' עם סעיף דומה, וככוכב הגדול של הקבוצה, אחרי המעבר הכי סוער של השנים האחרונות בכדורגל העולמי. בנוסף, ניימאר זוכה לגיבוי בחדר ההלבשה מהחבורה הברזילאית, שכוללת את דני אלבס, טיאגו מוטה, מרקיניוס, לוקאס וטיאגו סילבה.

דני אלבס ללא ספק עומד לצדו של ניימאר, על אף שאחרי המשחק סיפק תירוץ והסביר את המהלך שלו כאילו הוא היה זה שניסה לקחת את הבעיטה החופשית. המאמן אונאי אמרי קיווה שהשחקנים יסגרו את זה בינם לבין עצמם, אבל גילה שהמתיחות גדולה מכפי שקיווה. הקטנוניות של ניימאר אף נחשפה אחרי שדווח שהוא הפסיק לעקוב באינסטגרם אחרי קבאני.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
ניימאר עם אדינסון קבאני שחקני פריס סן ז'רמן. AP
מביכים את עצמם ואת המועדון. ניימאר וקבאני/AP
"לה פריסיאן" מדווח שביום רביעי אמורה להיערך פגישה בין קבאני, ניימאר, המאמן אמרי והמנהל המקצועי אנטרו הנריקה, שבה המנהל המקצועי "יעמיד את השניים במקום". אחת האופציות שהועלו: שני השחקנים יחלקו חצי חצי את בעיטות העונשין מ-11 מטר

קבאני טען אחרי המשחק ש"הסיפורים האלה פשוט נוצרים, אני לא יודע למה. האמת היא שאלה דברים רגילים, שפשוט קורים בכדורגל", אבל בצרפת יודעים שמאחורי הפרשה יש גם שיקולים מסחריים, כשייתכן שהספונסרים דורשים להצדיק את ההשקעה העצומה בניימאר ודורשים שייתן תפוקה שתימדד בשערים (גולים), ובמיוחד כשברקע עומדת התקווה הגדולה של ניימאר לזכות בפרס כדור הזהב - פרס שעבורו יזדקק גם למספרים וכמות נכבדה של שערים.

הבעלים נאסר אל חלאיפי הכחיש שיש בעיות, עם התייחסות ראשונה לפרשה. "בעיה בין ניימאר לקבאני? לא, אין כלום. זה רק אתם, התקשורת, שיצרתם את הבעיות", אמר יושב הראש. כך או כך ב"לה פריסיאן" מדווח שביום רביעי אמורה להיערך פגישה בין קבאני, ניימאר, המאמן אמרי והמנהל המקצועי אנטרו הנריקה, שבה המנהל המקצועי "יעמיד את השניים במקום". אחת האופציות שהועלו: שני השחקנים יחלקו חצי חצי את בעיטות העונשין מ-11 מטר.

"ספורט" הספרדי מדווח כי "ניימאר כבר יצר קשר עם אל חלאיפי והבהיר לו שהמתיחות שלו עם קבאני היא בלתי אפשרית, ודרש שהאורוגוואי יעזוב". וכמובן שהתקשורת בקטאלוניה מזכירה איך ניימאר רצה לעזוב את ברצלונה כדי להיות בצלו של ליאונל מסי, וכעת דורש לסלק מדרכו עוד כוכב דומיננטי.

היום גם מריו באלוטלי התייחס גם הוא לפרשה, כשהעלה תמונה של שער ה"ל'אקיפ" ופנה לניימאר: "אתה אפילו לא צריך לשאול אותו אם לבעוט". מאמנו לשעבר של ניימאר בסנטוס, מוריסי רמאליו, האשים את המאמן אונאי אמרי ואמר: "הקבוצה מאוד לא מאורגנת, וזו אשמת המאמן. יש שם בלגן, ורק איש אחד אשם. צריך שיהיה ברור מי לוקח קרנות, מי בועט בעיטות חופשיות, מי בועט פנדלים, הכל צריך להיות מסודר. לא רוצה להתערב יותר מדי בכדורגל האירופאי, אבל המאמן הזה אפילו לא קרוב לרמה של ניימאר. הוא בננה. אין לו שום סמכות. שיחזור לסביליה. הוא לא מספיק טוב לפ.ס.ז'".

ניימאר עם אדינסון קבאני שחקני פריס סן ז'רמן. GettyImages
עלול לעזוב. קבאני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully