וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבריציו ראבנלי: "בכושר הנוכחי היגואין מהווה נטל על יובנטוס"

חלוץ העבר של הזברות תקף בחריפות את היכולת של הכוכב הארגנטיני וקרא למאמן מאסימו אלגרי לספסל אותו בתקופה הקרובה: "הבעיה שלו בעיקר מנטאלית ולא פיזית, לא תזיק לו מנוחה"

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
"נראה כמו הצל של עצמו". היגואין/רויטרס

חלוץ העבר של יובנטוס פבריציו ראבנלי יצא למתקפה חריפה נגד אחד השחקנים המרכזיים בחלק הקדמי של הזברות כיום, גונסאלו היגואין. לטענת ראבנלי שזכה עם יובנטוס בצ'מפיונס ליג ב-1996, להיגואין בכושר הנוכחי שלו אין מקום בהרכב של הזברות. לדברי ראבנלי: "אני חושב שהוא משחק היום בצורה מבולבלת, הוא הצל של היגואין שאנחנו מכירים וכיום הוא מהווה נטל על המועדון. אני הייתי משאיר אותו מחוץ להרכב לדברי מול טורינו".

היגואין לא זומן למשחקים הקרובים של נבחרת ארגנטינה במסגרת מוקדמות המונדיאל מול פרו שיתקיים ב-6 באוקטובר ומול אקוודור (11 באוקטובר) ובאיטליה יש הטוענים כי הדבר פוגע במוטיבציה של החלוץ.

עוד בנושא
שבת באיטליה: נאפולי ויובנטוס ישמרו על המאזן המושלם?
פייר אמריק אובמיאנג: "לא אדבר יותר על ריאל מדריד. החלום הזה נגמר"
איבן ראקיטיץ': "ההחלטה למכור את ניימאר היתה רעה מאוד"

פבריציו רבאנלי שחקן העבר. AP
"הוא משחק בצורה מבולבלת". ראבנלי/AP

רבאנלי סיכם את טיעוניו בכך שאמר: "הבעיה של היגואין כיום היא יותר מנטאלית מאשר פיזית. עכשיו אלגרי ממשיך לתת לו דקות משחק, אבל זה לא פתרון. אני חושב שלא תזיק להיגואין מנוחה".

היגואיון הבקיע העונה שני שערי ליגה בלבד בחמישה מחזורים ויובנטוס שתשחק מחר (שבת, 21:45, ספורט 1) בדרבי מול טורינו בונה בעיקר על כושר ההבקעה של פאולו דיבאלה שמצא את הרשת בליגה כבר שמונה פעמים השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully