וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס - טורינו 0:4, ספאל - נאפולי 3:2

שתי מושלמות בסרייה A גם בתום המחזור השישי: האלופה דרסה בדרבי עם שערים של דיבאלה (צמד), פיאניץ' ואלכס סנדרו. הפרטנופי נעזרו בשער של פאוזי גולאם בדקה ה-83. רומא - אודינזה 1:3

פאוזי גולאם שחקן נאפולי. רויטרס
גולאם חוגג את שער הניצחון/רויטרס

משחקי המחזור השישי בליגה האיטלקית יצאו היום (שבת) לדרך בהשתתפות קבוצות הצמרת. האלופה יובנטוס הביסה 0:4 בדרבי את טורינו. נאפולי נותרה מושלמת אחרי 2:3 דרמטי מול ספאל. במשחק שפתח את המחזור הצליחה רומא לטייל ל-1:3 מול אודינזה.

רומא - אודינזה 1:3

אחרי 0:3 ו-0:4 בשני המחזורים האחרונים, הצליחו הג'אלורוסי לרשום עוד ניצחון גדול ושוב לשמור על רשת נקייה מול אודינזה, שנותרה עם שלוש נקודות בלבד מ-18 אפשריות. רומא שיפרה את מאזנה ל-12. השער הראשון הגיע בדקה ה-12 אחרי שראג'ה נאינגולן הצליח להיאבק עם כל הגנת האורחת ולהכניס כדור עומק לאדין דז'קו, שלא כשל מול השוער וקבע 0:1. החלוץ הבוסני הוותיק בישל את השער השני בדקה ה-30 כשהעביר מסירת רוחב משמאל וסטפן אל שעראווי המשיך מקרוב פנימה את ה-0:2. בדקה ה-45 ניסה דייגו פרוטי להעביר מסירת רוחב מתוחכמת, שהגיעה אל יינס לארסן. הדני עשה טעות חמורה כשמסר את זה חלש מדי ואל שעראווי המשיך פנימה את השני שלו והשלישי של קבוצתו. רומא קיבלה פנדל בדקה ה-89 אחרי שגבריאלה אניילה ביצע עבירה ברחבה. פרוטי בעט את הפנדל לקורה. בדקה ה-90 הצליחה אודינזה לצמק כשלא אחר מאשר לארסן מצליח לצמק.

ספאל - נאפולי 3:2

מי חשב שהקבוצה של מאוריציו סארי תתקרב לאבד נקודות בפעם הראשונה דווקא מול העולה החדשה? גם את המכשול הזה הצליחה נאפולי לצלוח והיא כבר עם 18 נקודות מ-18 אפשריות ויחס שערים 5:22. בדקה ה-14 לורנצו אינסינייה קיבל מסירה קצרה מחוסה קאייחון, הסתובב ובעט מצוין לפינה הקרובה כדי לקבוע 1:1. חוסה קאייחון עצמו כבש בדקה ה-72 בנגיחה וקבע 1:2. פאוזי גולאם כבש את שער הניצחון בדקה ה-83. עבור המארחת כבשו פסקוואלה שיאטארלה (13) ופדריקו ויויאני (78).

פאולו דיבאלה יובנטוס חוגג עם בלס מטוידי. רויטרס
עוד דרבי שחור-לבן. דיבאלה בכושר אדיר/רויטרס

יובנטוס - טורינו 0:4

הגברת הזקנה טיילה גם בדרבי וכמו נאפולי, גם היא ממשיכה לשמור על מאזן מושלם. פאולו דיבאלה, שנמצא בכושר אדיר, כבש בדקה ה-16 עם פריצה ובעיטה מ-16 מטרים ושמונה דקות לאחר מכן, טורינו נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדניאלה באסלי נכנס בפראות במיראלם פיאניץ' וראה צהוב שני. פיאניץ' היה חתום על השער השני, כאשר בדקה ה-40 קיבל כדור מקואדרדו והטיס אותו לרשת בחוכמה ובדקה ה-57 אלכס סנדרו כבש את השלישי בנגיחה אחרי קרן. ממש עם הכניסה לתוספת הזמן, דיבאלה השתחל מעבר להגנה והקפיץ פנימה את השני שלו והרביעי של הביאנקונרי. שער עשירי ל"יהלום" העונה, בשישה מחזורים בלבד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully