וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברק בכר לא העריך נכון את היכולות של מאריבור והפסיד טקטית"

מאמן הפועל באר שבע ספג ביקורת מהתקשורת הסלובנית: "היה בטוח שהיתרון מהמשחק הראשון יספיק לו, מאריבור הייתה מוכנה לשינוי שלו". הנדאנוביץ' הוכתר לגיבור, ומה הקשר של אחותו?

רויטרס

בווידאו: אוהדי מאריבור חוגגים עלייה לליגת האלופות

"הגשמנו את החלומות שלנו ושל כל האוהדים שלנו", אמר אמש (שלישי) קפטן מאריבור, מרכוס טבארס, וביטא היטב את התחושות בקרב אלופת סלובניה. ניצחון 0:1 על הפועל באר שבע העלה את מאריבור לשלב הבתים של ליגת האלופות (2:2 בסיכום, הסלובנים עלו בזכות שער חוץ) והשחקנים והאוהדים חגגו במשך דקות ארוכות.

בתקשורת המקומית שיבחו את הפועל באר שבע כשציינו ש"התגובות של אנשיה להפסד היו ספורטיביות", אבל ציינו שוב ושוב שההחלטה של ברק בכר לפתוח עם שלושה שחקני הגנה, עלה לקבוצתו בהדחה.

באתר DELO כתבו: "הפתיחה הטובה של מאריבור העניקה לשחקניה הרבה ביטחון, בעוד הפועל באר שבע נראתה חסרת רוח לחימה. גם השחקן הבולט שלה, אנתוני וואקמה, לא הצליח להביא לשינוי. ברק בכר עשה שינוי בפתיחת המחצית השנייה ובאר שבע לחצה במשך חמש דקות, אבל זה הכל".

באתר dnevnik היו יותר חריפים: "ברק בכר היה בטוח שהיתרון מהמשחק הראשון יספיק לו. הוא לא העריך נכון את היכולות של מאריבור והפסיד מבחינה טקטית. במחצית הראשונה הקבוצה הישראלית לא הבינה מה קורה".

ב-svet24 התייחסו למערך של האלופה הישראלית: "הפועל באר שבע ביצעה שינוי טקטי, אבל מאריבור הייתה מוכנה אליו והגיבה. ברק בכר הפתיע כשעלה עם חמישה שחקני הגנה, אבל דרקו מילאניץ' היה מוכן, ביצע שינוי אחד בהרכב והכין את הקבוצה שלו לתקוף דרך האגפים. עם העזרה של המגנים, היו הרבה מצבים בהם למאריבור הייתה עדיפות מספרית באגפים. כך גם נכבש השער".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. רויטרס
ספג ביקורת מהתקשורת הסלובנית. בכר/רויטרס

זו הפעם השלישית בה מאריבור מעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות (1999, 2014, 2017), אבל הראשונה של דרקו מילאניץ'. המאמן עמד על הקווים של הקבוצה בשנים 2008-2013 וזכה איתה בארבע אליפויות, אבל לא הצליח להעפיל לשלב הבתים.

"חיכיתי לזה הרבה זמן, טוב מאוחר מלעולם לא", אמר מילאניץ', שבסיום חגג בריצת אמוק שכללה קפיצות על השחקנים וחיבוקים, "זכיתי בהרבה תארים, אבל זהו ללא ספק ההישג הגדול ביותר בקריירת האימון שלי. השמחה שלי בסיום? אני מבלה המון זמן עם השחקנים, אנחנו קרובים, למה שאסתיר את הרגשות שלי? אחרי השריקה האחרונה רצתי כזה ספרינט, אולי מחר אני אצטרך ללכת לפיזיותרפיסט שלנו".

בסלובניה היללו את השוער בן ה-39 יסמין הנדאנוביץ', בן דודו של שוער אינטר סמיר הנדאנוביץ'. "כבר לא רק הבן דוד של... היום יסמין הנדאנוביץ' הוא גיבור", כתבו בתקשורת הסלובנית על השוער שהציל נגיחה של אנתוני וואקמה בדקה ה-89. "אני לא זוכר מה היה בדיוק במהלך הזה. כרגע אני אפילו לא ממש מבין מה עשינו", אמר השוער, "אני לא אשאר עד סוף החגיגות כי אחותי הגיעה לבקר מארה"ב ואני רוצה לבלות איתה. גם בפעם שעברה שעלינו לליגת האלופות, ב-2014, היא בדיוק הייתה כאן בביקור".

עוד בנושא:

תחושות קשות בהפועל באר שבע, וואקמה עשוי לבקש לעזוב
ברקת: "אני יודעת שהשחקנים שבורים וכואבת את כאבם"
פרס הניחומים של באר שבע: 6.34 מיליון יורו ואולי גם ארסנל או מילאן

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע הפסידה למאריבור והודחה מליגת האלופות

לכתבה המלאה
שחקני מאריבור חוגגים. רויטרס
עוד פרק בהיסטוריה של מאריבור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully