וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פרס הניחומים - 6.34 מיליון יורו ואולי גם ארסנל או מילאן

האלופה הישראלית שוב הודחה בשלב הפלייאוף של הצ'מפיונס ליג ותתנחם במפעל המשני. מועדוני הפאר מאנגליה ואיטליה עשויים להגיע לטרנר, וכך גם ויין רוני, מונס דאבור וליאור רפאלוב

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. רויטרס
בכל זאת, צפוי חורף חם. אנתוני וואקמה/רויטרס

כמו בעונה שעברה, גם ב-2017/18 תסתפק הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית. הפעם מאריבור הייתה בתפקיד סלטיק ושלחה הערב (רביעי) את אלופת ישראל למפעל המשני עם 0:1 ביתי ו-2:2 בסיכום, כששער החוץ בטרנר עשה את ההבדל. חלום ליגת האלופות של הקבוצה מבירת הנגב שוב נגוז, והיא תנסה לשחזר את ההישג מהעונה שעברה, אז נעצרה רק בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית על ידי בשיקטאש, אחרי שעלתה מהמקום השני בבית שכלל את ספרטה פראג, אינטר וסאות'המפטון.

במקום מענקים בסך 15.5 מיליון יורו, תתנחם באר שבע בסכום של 6.34 מיליון יורו (3.74 ממוקדמות ליגת האלופות ועוד 2.6 מענק בסיס על הופעה בשלב הבתים של הליגה האירופית). הקבוצה תקבל 120 אלף יורו על כל נקודה. משמע: 360 אלף יורו על ניצחון ו-120 אלף יורו על תיקו. עלייה לשלב הבא מהמקום הראשון בבית תעניק עוד 600 אלף יורו, העפלה כסגנית שווה 300 אלף.

עוד בנושא:
הפספוס הגדול של הפועל באר שבע: הפסידה 1:0 למאריבור והודחה מליגת האלופות
ברק בכר בדמעות: "זה כואב, פספסנו הזדמנות אדירה. מאור מליקסון בכה בסיום

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
כבר פגש את הפועל תל אביב וקרית שמונה כשהיה בליון, עכשיו יגיע עם ארסנל? אלכסנדר לקאזט/רויטרס

באשר להגרלת שלב הבתים שתיערך ביום שישי (14:00, ספורט1), הפועל באר שבע תוצב בדרג הרביעי כל עוד לא תעפלנה עוד חמש קבוצות אם ניקוד נמוך יותר משלה. אם אכן תהיינה כמה הפתעות, האלופה הישראלית עשויה להתקדם לדרג השלישי.

בראש רשימת היריבות מהדרג הבכיר ניצבות ארסנל ומילאן. גם זניט סנט פטרסבורג שעברה בדרך את בני יהודה, לאציו, ליון, אייאקס, דינמו קייב, ויאריאל, אתלטיק בילבאו, פנרבחצ'ה ורד בול זלצבורג של מונס דאבור נמצאות בדרג הראשון.

בדרג השני בולטת אברטון עם ויין רוני, וגם קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב שם לצד מארסיי, ריאל סוסיאדד ולודוגורץ שהודחה על ידי הפועל באר שבע בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. בדרג השלישי צפויות לחכות בין היתר הגרמניות הרטה ברלין, הופנהיים וקלן, וכן ניס הצרפתית עם ווסלי סניידר ומריו באלוטלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully