וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "אני יודעת שהשחקנים שבורים וכואבת את כאבם"

23.8.2017 / 7:02

הבעלים של הפועל באר שבע נותרה מאוכזבת אחרי ההדחה: "רצינו מאוד לשמוע את המנון ליגת האלופות ושהיא תגיע לבאר שבע. אני מבטיחה שננסה לעשות את זה בכל הזדמנות שתהיה לנו"

צילום: שלמה וייס

בהפועל באר שבע קיבלו באכזבה גדולה את ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות. רגע לפני הטיסה למונאקו, להגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית, שם תשתתף האלופה שנה שנייה ברציפות, סיפרה הבעלים אלונה ברקת על תחושותיה: "אני מאוד מאוכזבת, כמו כל מי שאוהב את הקבוצה. רצינו מאוד לשמוע את המנון ליגת האלופות ושהיא תגיע לבאר שבע. עשינו הרבה דברים יפים, החבר'ה השקיעו מאמצים אדירים. הם חלמו חלום, ולצערי זה לא צלח הפעם, אבל נמשיך לחלום וגם את זה נשיג. זה עוד יקרה".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הודחה ממוקדמות ליגת האלופות
קבהא שולח מסר לאלישע לוי: "אף אחד לא יכול להתעלם ממני"
בכר בדמעות: "זה כואב, פספסנו הזדמנות אדירה". מליקסון בכה

אלונה ברקת, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס
ממשיכה להגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית במונאקו. ברקת/יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס

ברקת הוסיפה: "זה היה מאוד קרוב, אבל לא צלח. המועדון הזה עושה דברים מדהימים. שנתיים ברציפות בשלב בתים אירופי. אנחנו מסתכלים קדימה. קיוויתי שההזדמנות שלנו תיכנס בדקה ה-90 וזה לא קרה. זה מאכזב, אבל אני גאה באוהדים שלנו ויודעת שעיר שלמה, אפילו ארץ שלמה, רצו שנעשה את זה. אני מודה לכולם, כואב לי שלא הצלחנו להגשים חלום לכל כך הרבה אנשים. אני מבטיחה להם שננסה לעשות את זה בכל הזדמנות שתהיה לנו. אני יודעת שהשחקנים שבורים וכואבת את כאבם. מה שאמרתי לצוות המקצועי יישאר בינינו".

לשאלה האם הדיבורים על ההגרלה הנוחה פגעו בקבוצה אמרה ברקת: "אני לא חושבת שיש הגרלות קלות. כולם התייחסו לזה במלוא הרצינות. אנחנו מועדון מספיק חזק כדי להתמודד. זה התפקיד שלנו ואני מקווה שנצליח לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully