וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן קבהא שולח מסר לאלישע לוי: "אף אחד לא יכול להתעלם ממני"

23.8.2017 / 6:49

קשר מאריבור יקבל הצעה להארכת החוזה: "המפגש מול באר שבע עשה לי טוב. אחרי שלוש שנים, כולם יודעים עכשיו מי זה מרואן קבהא. כאב לי על ראדי, שהוא חבר ואח ורצה להעפיל, אבל אני מאושר"

צילום: שלמה וייס, שליחנו לסלובניה

הפועל באר שבע אולי לא הצליחה להעפיל אמש (שלישי) לליגת האלופות, אבל ישראלי אחד שכן יהיה שם הוא מרואן קבהא, שחגג עם קבוצתו מאריבור את הניצחון על האלופה הישראלית. קבהא יקבל הצעה להאריך ולשדרג את חוזהו במאריבור, כך טוענים גורמים בסלובניה. לשחקן יש חוזה עד לתום העונה הנוכחית וכעת הוא יצטרך להחליט האם הוא מעוניין להמשיך בקבוצה.

לאחר ההעפלה לשלב הבתים, אמר קבהא לתקשורת הישראלית: "זה חלום שהתגשם היום, אחרי הרבה עבודה קשה. ידענו שאם כבשנו בבאר שבע והפסדנו בתוצאה כזו, אנחנו יכולים לעשות את זה, במיוחד עם הקהל האדיר שלנו. אחרי המשחק בכיתי מאושר. בהתחלה לא רציתי לקבל את באר שבע, כי רציתי ששתי הקבוצות יהיו בליגת האלופות, אבל בסופו של דבר זה יצא לטובתי, כדי שאנשים יכירו מי זה מרואן קבהא. אני כבר שלוש שנים משחק בקבוצה הכי טובה בסלובניה ואף אחד לא שמע אליי או מתייחס אליי".

לשאלה האם הדברים הללו הופנו למאמן הנבחרת, אלישע לוי, השיב הקשר: "אני עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר שאני יכול ואני בכושר טוב. אני מקווה שאקבל זימון לנבחרת. אני מאמין שאלישע ראה אותי במשחק הראשון מול באר שבע וראה את הגומלין ומאמין שאקבל את הזימון שמגיע לי. אם לא, אמשיך לעבוד קשה ואקבל את הזימון. אף אחד לא יכול להתעלם ממני. אחרי שלוש שנים, כולם יודעים מי זה מרואן".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הודחה ממוקדמות ליגת האלופות
בכר בדמעות: "זה כואב, פספסנו הזדמנות אדירה". מליקסון בכה
פרס הניחומים של הפועל ב"ש: 6.34 מיליון יורו ואולי גם ארסנל או מילאן

שחקן הפועל באר שבע מיכאל אוחנה מול שחקן מאריבור מרואן קבהא. רויטרס
חולם על הנבחרת. קבהא מול מיכאל אוחנה/רויטרס

בנוגע להתעניינות מהקבוצות הבכירות בישראל אמר קבהא: "זה נורמלי כשאתה משחק טוב, ועכשיו אשחק בליגת האלופות, מול אריות אירופה. אז קבוצות בארץ ובחו"ל ישימו לב אליי. אני מאושר במאריבור. נותנים לי כאן את כל הכלים להצליח. אני בקבוצה מצוינת, שאם הייתה משחקת בארץ, הייתה רצה לאליפות. אני שמח פה, אבל הגעגועים למשפחה משחקים תפקיד. יכול להיות שאחזור, אבל בטוח לא עכשיו. הגשמתי חלום. הייתי יושב בבית בתור ילד, רואה משחקים בליגת האלופות ואומר לעצמי שאהיה שם".

על ההרגשה להדיח קבוצה ישראלית אמר: "כאב לי הלב לראות את שחקני באר שבע בסיום. כאב לי לראות את מהראן ראדי, שהוא חבר ואח בשבילי ואני יודע שהוא רצה מאוד להעפיל לליגת האלופות אחרי קריירה מפוארת. אבל זה או אני או באר שבע ואני מאושר מאוד". על ההבדלים ביכולת שלו בין שני המשחקים אמר: "טרנר הוא מגרש ביתי מאוד. באופן אישי, התרגשתי, כי חזרתי לשחק בארץ אחרי הרבה זמן. שתי הקבוצות טובות וראויות להגיע לליגת האלופות, אבל אנחנו עשינו את זה".

לסיום נשאל קבהא אם יש לו טיפ למאמני ליגת העל, אחרי שמאריבור הצליחה לעצור את טוני וואקמה: "רק שיסתכלו על המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully