וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "לא יכולתי לחלום על פתיחה טובה יותר בפריס סן ז'רמן"

הברזילאי שהצטרף הקיץ לצרפתים תרם שער ובישול לזכייה בסופר קאפ, ובסיום נשאל בעיקר על ניימאר: "אני מקווה שיגיע, אבל לא מתערב בהחלטה שלו. אמרתי לו שהוא צריך להיות אמיץ ואנוכי"

צילום מסך

פחות משלושה שבועות חלפו מאז דני אלבס חתם בפריס סן ז'רמן ואתמול (שבת) כבר החל לפרוע את השטרות עם שער, בישול ותואר ראשון בפריס - הסופרקאפ הצרפתי - אחרי 1:2 על האלופה מונאקו. "לא יכולתי לחלום על פתיחה טובה יותר לקדנציה בקבוצה", הודה בסיום, "אני מאושר שעזרתי לקבוצה כי לא עשינו תוצאות טובות כל כך במשחקי ההכנה".

עוד בנושא

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה את מונאקו 1:2 וזכתה בסופר קאפ
הכנה: ברצלונה ניצחה 2:3 את ריאל מדריד, שני בישולים לניימאר
סרחיו ראמוס: "החלפתי חולצה עם ניימאר, מקווה שזו האחרונה שלו בבארסה"

דני אלבס יובנטוס מול ניימאר ברצלונה. AP
"אקבל אותו בזרועות פתוחות". דני אלבס על ניימאר/AP

שלא במפתיע, למרות ההצגה שסיפק הברזילאי נשאל לאחר המשחק בעיקר על חברו לנבחרת, ניימאר. "אני מקווה שיגיע, אבל אין לי קשר להחלטה שלו. זו החלטה חשובה מאוד עבורו ואני מקווה שיחליט להצטרף, הוא אחד החברים הכי טובים שלי ואני תמיד רוצה את החברים שלי לצידי. לא אתערב בהחלטה שלו אבל אקבל אותו בזרועות פתוחות אם יחליט לעבור".

"בזמנו עזרתי לו להגיע לברצלונה", אמר, "לא החלטתי בשבילו, אבל סיפרתי לו על הקבוצה והוא החליט להגיע. צריך להיות אמיץ כדי לקבל החלטה כזו, כמו שאני תמיד הייתי. החלטתי לעזוב את ברצלונה, ובהמשך את יובנטוס. הוא צריך לקבל את ההחלטה בצורה בוגרת. אני רוצה שיהיה מאושר לא משנה איפה הוא משחק".

"אני משוחח איתו כל יום", סיפר, "אני מנסה להרגיע אותו כי אני יודע שזה לא קל עבורו, לשמוע כל כך הרבה אנשים שמתערבים, זה יכול לשגע אותו. זו החלטה שצריך לקחת בשקט. צריך להיות אנוכי לפעים, כי מועדונים לא חושבים עליך עד שאתה לא מספק תוצאות אמרתי לו דבר אחד: תהיה אמיץ, העולם שייך לאמיצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully