וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "החלפתי חולצה עם ניימאר, מקווה שזו האחרונה שלו בבארסה"

קפטן ריאל נשמע משועשע למרות ההפסד 3:2: "הוא שחקן ענק. אם יעזוב, זה יפתור לנו בעיה גדולה". בספרד עסקו ב"חיבוק הפרידה ממסי", אלבס "מחכה בזרועות פתוחות". במדריד תקפו את היכולת של ריאל

ניימאר עם שחקני ברצלונה. AP
הגביע האחרון שלו בברצלונה? ניימאר חוגג עם החברים בסיום/AP

זה אומנם היה רק משחק הכנה, אבל בין ברצלונה לריאל מדריד אין משחקים "בכאילו". הלילה (בין שבת לראשון), שתי הענקיות של ספרד נפגשו לקלאסיקו הראשון העונה, במסגרת טורניר ה-ICC, באצטדיון הארד רוק במיאמי, פלורידה וסיפקו את הסחורה בגדול, עם 2:3 נהדר לקטלאנים בסיומו של משחק קצבי.

ליאונל מסי (3) ואיבן ראקיטיץ' (7) היממו בפתיחה, מתאו קובאצ'יץ' (14) ומרקו אסנסיו (36) איזנו עוד לפני ההפסקה וג'רארד פיקה (50) הכריע, בעוד ניימאר רושם 73 דקות ושני בישולים במה שעשוי להתברר כהופעת הפרידה שלו.

"זה היה קלאסיקו בלי מעצורים", נכתב ב"אס", "משחק בלי הגנות ועם שני שוערים אדירים", כאשר קיילור נבאס ובעיקר יספר סילסן, שהציל את בארסה שוב ושוב, זוכים למחמאות. ב"מארקה" המדרידאי תקפו את הקבוצה שלהם: "המשחק במיאמי אישר - ריאל מבולגנת ובארסה צומחת. ברצלונה ניצחה והייתה טובה יותר. הבלאנקוס היו לא מסודרים". ב"ספורט" הקטלאני ציינו בשמחה את העובדה שבארסה זכתה למעשה ב-ICC, בעוד ריאל, שהובסה מול מנצ'סטר סיטי לפני כמה ימים, סיימה אחרונה.

עוד בנושא:

הכנה: ברצלונה ניצחה 2:3 את ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את טוטנהאם
קונטה: "לא רוצים עוד עונת מוריניו". קלופ: "מרוצה מאוד מהסגל שלי"
העברות בעולם, 30.7: פריס סן ז'רמן רוצה את ז'ואאו מריו, פלאיני בדרך לטורקיה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניימאר פגש את טייגר וודס בחדר ההלבשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שמעבר לכדורגל, כולם בעיקר עסקו בניימאר, שעסקת העברתו לפריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו עשויה להיות מושלמת מחר או מחרתיים, אם להאמין לתקשורת הצרפתית.

בספרד ציינו את החיבוק הממושך בין מסי לניימאר אחרי השער של הפרעוש, סוג של חיבוק פרידה ומאמן ברצלונה הטרי, ארנסטו ואלורדה, אמר בסיום: "אני מעדיף לדבר על דברים שכבר קרו ולא על כאלה שעשויים לקרות בעתיד או כאלה שאין לי שום שליטה עליהם. נחכה ונראה מה קורה עם ניימאר. כרגע הוא בקבוצה שלנו ואני לא רוצה להיכנס לספקולציות. הוא היה איתנו על המגרש, כמו בכל הימים האחרונים ונחכה לראות מה קורה".

על המשחק ועל מסע המשחקים כולו אמר ואלורדה: "אנחנו עוזבים את ארצות הברית מרוצים, מכל הבחינות, גם בגלל הרמה שלנו וגם בגלל היחס הנהדר שקיבלנו מהאנשים כאן. הם ממש רצו להיות קרובים אלינו. לבארסה יש המון השפעה ברמה הבינלאומית וצריך להיות חלק מהמועדון כדי להרגיש את זה ולשחק בהתאם על כר הדשא".

עוד באותו נושא

הכנה: ברצלונה ניצחה 2:3 את ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את טוטנהאם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם פלויד מייוות'ר הגיע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסיום המשחק, סרחיו ראמוס החליף חולצה עם ניימאר. לאחר מכן, קפטן ריאל מדריד אמר: "יש לי יחסים מאוד טובים איתו. אף אחד לא יודע מה יקרה לגביו. החלפתי איתו חולצה והלוואי שזו תהיה החולצה האחרונה שלו בברצלונה. זה יפתור לנו בעיה גדולה, כי במשחקים הגדולים הוא עושה את ההבדל. הוא לא אמר לי כלום, לא אספר לכם סודות בכל מקרה וכל אחד רשאי לבחור את העתיד שלו. אני חושב שהוא שחקן ענק וחלק מרכזי מברצלונה והוא צריך להחליט מה הוא רוצה לעשות".

מי שעוד מחכה לראות את ניימאר עובר לבירת צרפת הוא חברו הטוב דני אלבס, שלאחרונה הצטרף לפריס סן ז'רמן מיובנטוס ואתמול כבר כבש שער אדיר ב-1:2 של הפריזאים בסופרקאפ הצרפתי: "אני מקווה שהוא יגיע לכאן", אמר אלבס, "אבל אין לי שום דרך להשפיע על זה. זו החלטה מאוד חשובה עבורו. אנשים בוגרים צריכים לקבל החלטות כאלה. הוא אחד החברים הכי טובים שלי ואני תמיד רוצה את החברים שלי לצדי, אבל לא אתערב בהחלטה שלו. אני מחכה לו בזרועות פתוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully