וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "לא רוצים עוד עונת מוריניו". קלופ: "מרוצה מאוד מהסגל שלי"

מאמן צ'לסי טוען שקבוצתו חייבת להיזהר מאוד נפילה פוסט אליפות, מאמן ליברפול לא נבהל מהדחיות שקיבל, אלכסיס סאנצ'ס שוב מעלה סימני שאלה בארסנל, פרישיץ' כבר לא צפוי להגיע למנצ'סטר יונייטד

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. AP
זוכר מה קרה לשני המאמנים האחרונים שלקחו אליפות. קונטה/AP

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה טוען שקבוצתו חייבת להיזהר מ"עוד עונת מוריניו" בניסיונה של האלופה להגן על תוארה מאשתקד. ז'וזה מוריניו זכה באליפות עם צ'לסי ב-2015, אבל בעונה שלאחר מכן פוטר כשקבוצתו הייתה במקום ה-16. בשנה שעברה פוטר קלאודיו ראניירי, שזכה בעונה שלפני כן באליפות עם לסטר. הקבוצה האחרונה שזכתה באליפות שנתיים ברציפות הייתה מנצ'סטר יונייטד ב-2008-2009.

"לפני שנתיים צ'לסי סיימה במקום העשירי, אסור שדבר כזה יקרה שוב", אמר קונטה, "אנחנו מבינים את הקשיים ומודעים להם, ואין ספק שאנחנו רוצים להימנע מעוד עונת מוריניו בצ'לסי. המאמנים של שתי האלופות האחרונות איבדו את העבודה שלהם בעונה שאחרי, ואנחנו עובדים קשה מאוד כדי למצוא פתרונות. יש לנו הרבה מאוד שחקנים צעירים, וזה חשוב לפתח אותם". צ'לסי הפסידה אתמול (שבת) 2:1 לאינטר במשחק אימון. אלברו מוראטה, חלוץ הרכש היקר, לא הרשים והוחלף.

עוד בנושא:

משחק הכנה: אינטר ניצחה 1:2 את צ'לסי, אלברו מוראטה פתח בהרכב
אנטוניו קונטה: "אם הייתי צריך לבחור חלוץ אחד, זה היה הארי קיין"
העברות בעולם, 30.7: פ.ס.ז' רוצה את ז'ואו מריו, פלאיני בדרך לטורקיה?

מאמן ליברפול יורגן קלופ. AP
לצערנו, גם שאר הקבוצות באנגליה הן חזקות מאוד". קלופ/AP

* מאמן אינטר לוצ'יאנו ספאלטי טוען: "לא היו מגעים בשבועות האחרונים, כך שהדיון אם איבן פרישיץ' עובר למנצ'סטר יונייטד נגמר מבחינתי. ככל שעובר הזמן, יהיה יותר קשה למצוא לו מחליף, לכן אני מתנגד לעזיבתו".

* מה קורה עם אלכסיס סאנצ'ס? הצ'יליאני פרסם ביום שישי תמונה שלו חולה, זמן קצר אחרי שארסנל טענה שהוא עומד לחזור לאימונים. כזכור, עתידו של אלכסיס בקבוצה הוטל בספק אחרי שסירב לחדש את חוזהו ולנוכח העובדה שפריס סן ז'רמן התעניינה בו. "יש לו שפעת", טוען ארסן ונגר על השחקן שנמצא בצ'ילה, "שוחחתי איתו , הוא יחזור בהקדם האפשרי. זה עניין של כמה ימים. ברור שהוא נשאר".

* מאמן ליברפול יורגן קלופ מתעקש שהוא "שמח מאוד" מהסגל הנוכחי של קבוצתו. עד עתה ליברפול רכשה שלושה שחקנים (מוחמד סלאח, אנדרו רוברטסון, דומיניק סולנקה), אך לאחרונה נדחתה כשלא הצליחה להשיג את נאבי קייטה. אתמול ליברפול ניצחה במשחק אימון 0:3 את הרטה ברלין, והמאמן מסופק ממה שיש.

"זה המצב", אמר קלופ, "כרגע כולם נראים חיוביים, כמו שצריך להיות. השחקנים החדשים טובים יותר ממה שאנשים ציפו, אבל כבר אמרנו שאנחנו רוצים להסתמך על הסגל משנה שעברה, וזה מה שאנחנו מסים לעשות. כרגע אנחנו שמחים. אנחנו לא סובלים מפציעות, שזה הכי חשוב, ואם נישאר בריאים, נוכל להיות חזקים מאוד. לצערנו, גם שאר הקבוצות באנגליה הן חזקות מאוד, כך שאין לנו ברירה אלא להיות במיטבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully