וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.7: דלפה התמונה של נמניה מאטיץ' במדי יונייטד

מבוכה ביונייטד אחרי שדלפה לרשת תמונה של קשר צ'לסי בבגדי אימון של הקבוצה, צפוי לחבור למוריניו תמורת כ-45 מיליון ליש"ט. וגם: קוטיניו מתקרב לברצלונה, ורמאלן מבוקש בפרמיירליג

צילום מסך

העברות

* שוער ספורטינג ליסבון, בטו, השלים את מעברו לגוזטפה הטורקית. רומן סלין (33), שהיה מועמד להפועל חיפה בקיץ שעבר, חתם לעונה בקבוצה הפורטוגלית ויחליף אותו בתור שוער המשנה.

* פיינורד השלימה את רכישתו של סטיבן ברחהאוס מווטפורד. ההולנדי (25) ששיחק בקבוצה מרוטרדם כמושאל בעונה שעברה, עלה 6.5 מיליון יורו.

* הקשר האחורי ווט ברמה (30), אלוף הולנד עם טוונטה ב-2010, עזב את אוטרכט וחתם לשנתיים בסנטרל קוסט מרינרס האוסטרלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התמונה שדלפה לרשת. מאטיץ' במדי יונייטד/מערכת וואלה, צילום מסך

שמועות

* זה עדיין לא רשמי, אך תמונה שדלפה לרשת מוכיחה: נמניה מאטיץ' יוכרז בקרוב כשחקן מנצ'סטר יונייטד. קשרה של צ'לסי צולם עם בגדי אימון של השדים האדומים והתמונה דלפה בטעות לרשתות החברתיות. מוריניו מתאחד שוב עם הקשר שלו מצ'לסי כשסכום ההעברה צפוי להיות כ-45 מיליון ליש"ט.

* על פי הדיווחים באנגליה בברצלונה גוברת האופטימיות בעניין צירופו של קוטיניו מליברפול. עד כה הצהירו המרסייסדס כי הברזילאי לא למכירה אולם כעת מוכנים לשקול הצעה עליו. בארסה מוכנה לשלם תמורתו 85 מיליון יורו.

*באנגליה טוענים עוד כי ווסט ברומיץ' מהפרמייר ליג עושה מאמצים לצרף את בלם ברצלונה תומאס ורמאלן ששיחק בעונה האחרונה ברומא.

* מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי וליברפול מעוניינות במלאירו בוחארדה בן ה-15 - שחקן קבוצת הנערים של פיינורד. ובמקרה הזה מדובר בקצת יותר מעוד ילא פלא שכל הגדולות של אנגליה רודפות אחריו, מכיוון שההולנדי הכישרוני הוא אחיינו של לא אחר מאשר ווינסטון בוחארדה.

* באיטליה טוענים כי פריס סן ז'רמן סימנה רכש משמעותי נוסף פרט לניימאר: הקבוצה שזכתה אמש (שבת) בסופרקאפ הצרפתי מוכנה להציע 30 מיליון יורו ואת המגן סרז' אורייה תמורת הקשר הפורטוגלי ז'ואאו מריו מאינטר.

* באנגליה טוענים כי רפא בניטס מנסה לצרף לניוקאסל את קשר ריאל מדריד לוקאס ואסקס.

* ולנסיה מוכנה להציע 10 מיליון יורו עבור המגן הארגנטינאי של אינטר כריסטיאן אנסלדי.

* בטורקיה טוענים כי מרואן פלאיני יעזוב בקרוב את מנצ'סטר יונייטד ויצטרף לגלאטסראיי. על פי הדיווח הקשר הבלגי כבר סיכם את תנאיו במועדון הטורקי. פלאיני יפנה מקום בסגל של ז'וזה מוריניו לנמניה מאטיץ'.

* קשר שאלקה, לאון גורצקה, הכחיש את השמועות לפיהן הוא עומד לעבור לבאיירן מינכן וכינה את אותם "אוסף של שטויות".

* ברוסיה טוענים כי קשר ליון, עמנואל ממאנה יצטרף בקרוב לזניט סנט פטרסבורג של רוברטו מאנצ'יני.

* נשיא דינמו קייב, איגור סורקיס, סיפר כי יהיה מוכן למכור מיידית את כוכב הקבוצה אנדריי ירמולנקו: "אם תגיע הצעה רצינית בעניינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully