וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הכנה: אינטר ניצחה 1:2 את צ'לסי, אלברו מוראטה פתח בהרכב

שער עצמי נדיר מ-40 מטר של קונדוגביה (74) צימק עבור הבלוז, שם רודיגר רשם בכורה. יובטיץ' (45+3) ופרישיץ' (53) כבשו לאיטלקים. ארסנל ניצחה 2:5 את בנפיקה, סביליה גברה על לייפציג 0:1

איבן פרישיץ' (מימין) חוגג עם סטבן יובטיץ' שחקני אינטר. רויטרס
אינטר חוגגת/רויטרס

אינטר ניצחה היום (שבת) 1:2 את צ'לסי במשחק הכנה במסגרת טורניר גביע האלופות הבינלאומי. סטבן יובטיץ' (45+3) ואיבן פרישיץ' (53), שער עצמי של ז'פרה קונדוגביה (74) קבעו את תוצאת המשחק. אלברו מוראטה פתח אצל הבלוז והוחלף בדקה ה-65, אנטוניו רודיגר, שהגיע הקיץ מרומא, נכנס להופעת בכורה במדי צ'לסי בדקה ה-54.

הנראזורי עלו ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, בדקה ה-48. סטבן יובטיץ' בעט פנדל לא מספיק טוב למרכז השער, טיבו קורטואה הדף את זה, אבל יובטיץ' הגיע לכדור החוזר ודחק פנימה את ה-0:1. בדקה ה-53 אינטר כבשה את השני כשיובטיץ' שלח כדור עומק לאיבן פרישיץ', הקרואטי בעט מזווית קשה חזק לפינה הרחוקה וקבע 0:2. צ'לסי הצליחה לצמק, או יותר נכון אינטר הצליחה לצמק עבורה בדקה ה-74. ז'פרה קונדוגביה ניסה להחזיר אחורה והקפיץ מעל השוער מ-40 מטר בערך פנימה. שער נהדר, אבל לא לצד הנכון ו-1:2.

וויסאם בן ידר שחקן סביליה. רויטרס
בן ידר חוגג/רויטרס

גם טורניר האמירויות באצטדיון של ארסנל נפתח היום עם שני משחקים. בראשון הצליחה סביליה לנצח 0:1 את ר.ב. לייפציג כשוויסאם בן ידר כובש את השער היחיד בפנדל מוצלח בדקה ה-35 וקובע את תוצאת המשחק מוקדם. המשחק השני יפגיש בין ארסנל לבנפיקה.

המארחת ארסנל אמנם פיגרה מול בנפיקה, אבל הצליחה לחזור בדרך לניצחון 2:5 מרשים מאוד. פרנקו סרבי כבש את הראשון לזכות הפורטוגלים בדקה ה-11 אחרי הורדה יפה של ז'ונאס עם הראש וזה 0:1 בנפיקה. התותחנים השוו בדקה ה-24 כשסיאד קולשינאץ הצליח איכשהו להגביה משמאל ותיאו וולקוט בעט מקרוב ומהאוויר פנימה את ה-1:1. וולקוט השלים את המהפך בדקה ה-32 אחרי בישול של פרנסיס קוקלן בתום מהלך קבוצתי מרשים וזה 1:2. הפורטוגלים לא התייאשו ובדקה ה-39 סלביו איזן שוב אחרי הרחקה לא מספיק טובה בהגנה, 2:2. ארסנל חזרה להוביל בדקה ה-52 כשוולקוט העביר כדור רוחב, ליסנדרו לופס ניסה להרחיק אבל בעט לשערו הוא וזה 2:3 לאדומים (שלבשו היום כחול).

ארסנל עלתה ל-2:4 בדקה ה-64 כשכדור רוחב של רייס נלסון בן ה-17 מצא את אוליבייה ז'ירו, שבעט יפה פנימה. אלכס איוובי השלים בדקה ה-70 עם בעיטה מ-14 מטר לפינה הרחוקה וזה 2:5.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. רויטרס
ז'ירו חוגג את השער שלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully