וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "אם הייתי צריך לבחור חלוץ אחד, זה היה הארי קיין"

למרות שצ'לסי רכשה את אלברו מוראטה לפני זמן קצר, המאמן שיבח את שחקן טוטנהאם: "הוא חלוץ שלם, אחד הטובים בעולם. הבעיה היא שהוא בטח עולה לפחות 100 מיליון ליש"ט"

רויטרס

בווידאו: אלברו מוראטה נפרד מריאל מדריד

צ'לסי שברה לפני כמה ימים את שיא ההעברות שלה כשרכשה את אלברו מוראטה תמורת כ-70 מיליון ליש"ט מריאל מדריד. אבל מתברר שאם הוא רק היה יכול לעשות זאת מבחינה כספית, אנטוניו קונטה היה מבצע מהלך אחר לחלוטין ולא בוחר בחלוץ הספרדי.

"מבחינתי הארי קיין הוא אחד החלוצים הכי טובים בעולם", אמר קונטה, "אם הייתי צריך לבחור להביא חלוץ אחד, זה היה הוא. הוא שחקן שלם. הוא חזק עם הכדור ובלעדיו, הוא נלחם, הוא מצוין באוויר, הוא טוב בימין ובשמאל, חלוץ שלם. אני בטוח שאם ינסו לרכוש אותו עכשיו, המחיר יהיה לפחות 100 מיליון ליש"ט".

קונטה התייחס גם לטוטנהאם עצמה ואמר שמדובר במועדון בלי ציפיות גבוהות: "טוטנהאם מועדון מצוין. פוצ'טינו מאמן טוב מאוד ולמרות שהם לא זכו באליפות בעונה שעברה, הם בנו משהו חשוב. הם איבדו את קייל ווקר, אבל הם יכולים להמשיך לעבוד בלי לחץ. זו המציאות: אם טוטנהאם לא תגיע לליגת האלופות, היא תמיד תוכל להצדיק את עצמה ולהגיד שזה בגלל שהיא התחרתה בקבוצות ממנצ'סטר, בצ'לסי, ארסנל וליברפול".

עוד בנושא:

העברות בעולם: מנצ'סטר סיטי תחטוף את נאבי קייטה?
נבחרת ארה"ב זכתה בגביע הזהב
פורסם לוח המשחקים באיטליה: בונוצ'י נגד יובנטוס בסוף אוקטובר

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
מחמאות מהיריב העירוני. קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully