וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.7: ראג'ה נאינגולן האריך את החוזה ברומא עד 2021

הקשר הבלגי נשאר בבירת איטליה: "תמיד הראיתי שזה מה שאני רוצה לעשות, שמח להישאר כאן". ולנסיה ויובנטוס בעקבות קריכוביאק, המועמד היווני של באר שבע מצא קבוצה באנגליה

אתר רשמי

העברות

* קשר רומא ונבחרת בלגיה ראג'ה נאינגולן האריך את חוזהו עד 30 ביוני 2021. הקשר בן ה-29, שהגיע לרומא בינואר 2014, רשם עד כה 161 הופעות ו-27 שערים בג'אלורוסי. "תמיד הראיתי שאני רוצה להישאר פה ואני שמח להישאר כאן", אמר נאינגולן.

* אחרי שהוזכר כמועמד לברצלונה וריאל מדריד, הבלם הצעיר מריאנו קוניק חתם דווקא בסביליה. הארגנטינאי בן ה-18 עבר לאנדלוסים מוולנסיה וחתם לשלוש שנים. הוא ישחק תחילה בקבוצת המילואים של סביליה.

* אנדראס בוחאלאקיס, קשר אולימפיאקוס בן ה-24 שהיה מועמד גם להפועל באר שבע, חתם על חוזה לשלוש שנים בנוטינגהאם פורסט מליגת המשנה האנגלית, אחרי שנבחן בשורותיה בשבוע האחרון.

* מייקל הקטור, הבלם הג'מייקני בן ה-25 שהושאל בעונה הקודמת מצ'לסי לפרנקפורט, נשלח הפעם לעונת השאלה בהאל סיטי מליגת המשנה.

* הקשר הגרמני שטפן אייגנר חתם לשלוש שנים וחצי בקולומבוס קרו מה-MLS. אייגנר בן ה-29 עזב את מינכן 1860 אחרי שהיא ירדה לליגה השלישית.

* מקסי רודריגס הוותיק חתם בקבוצת הפאר האורוגוואית פניארול. הארגנטינאי בן ה-36 שיחק בחמש השנים האחרונות בניואל'ס אולד בויס.

* עמנואל סצ'יני בן ה-20 עבר מבאנפילד למלאגה תמורת 4 מיליון יורו. אם התחזיות יתממשו, מלאגה תהיה רק תחנת מעבר של הארגנטינאי בדרך לקבוצה גדולה בספרד או איטליה.

* ספאל שעלתה לליגה הבכירה באיטליה, התחזקה במגן השמאלי השבדי-גינאי, פה קונאטה. היא שילמה למאלמו 300 אלף יורו והשחקן בן ה-23 חתם לשלוש שנים. גם הקשר אלברטו גראסי (22) הגיע כמושאל מנאפולי.

* ניקולא פלואה, הבלם בן ה-29 של בורדו, חתם לשלוש שנים בנאנט אחרי שנרכש ב-25 מיליון יורו.

* ראן השלימה את רכישתו של איסמעילה סאר, שחקן הכנף בן ה-19 של מץ, שקיבלה תמורתו 17 מיליון יורו. הכישרון הצעיר חתם לארבע שנים והפך לשחקן השני הכי יקר בתולדות המועדון (רק לוקאס הברזילאי - 21.30 מיליון יורו ב-2000 - עלה יותר). סאר הודה כי דחה הצעה מברצלונה והסביר: "לקפוץ ממץ לברצלונה זה היה צעד גדול מדי".

* ליל ממשיכה במבול ההחתמות שלה והפעם רכשה במיליון יורו את השוער הסלובקי בן ה-20 אדם יקובך מספרטק טרנבה, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* סנדרלנד, היורדת לליגת המשנה באנגליה, החתימה את השוער ג'ייסון סטיל (26) לארבע שנים אחרי שרכשה את כרטיסו מבלקבורן בחצי מיליון ליש"ט. החלוץ לואיס גראבן (29) הגיע בהשאלה מבורנמות'.

* הבלם האורוגוואי אמיליאנו ולאסקס (23) חזר לחטאפה כמושאל מאתלטיקו מדריד, אחרי ששיחק בעונה שעברה כמושאל בבראגה הפורטוגלית.

* הבלם הצ'כי אונדריי מאזוך (28) חתם לשנתיים בהאל סיטי מליגת המשנה האנגלית, ששילמה עליו 2 מיליון יורו לספרטה פראג.

* קלן החתימה לשלוש שנים את טים הנדוורקר, המגן השמאלי בן ה-19 של באייר לברקוזן.

* סרחיו רוצ'ט, השוער האורוגוואי בן ה-24 של אלקמאר, עזב את הולנד וחתם לשלוש שנים בסיבאספור הטורקית.

* פארמה, העולה החדשה לסרייה B, רכשה מקארפי את שחקן הכנף אנטוניו די גאודיו (27) תמורת 1.3 מיליון יורו.

* סיון השוויצרית החתימה לשלוש שנים את החלוץ האיטלקי רוברט אקוואפרסקה (טרנאנה) והמגן האלבני ארמיר לניאני (ראן) בהעברות חופשיות.

* פתיח טרים, המאמן הגדול בתולדות הכדורגל הטורקי, עזב את הנבחרת בפעם השלישית בקריירה. על פי ההודעה הרשמית של ההתאחדות הטורקית, מדובר בסיבות אישיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאינגולן והחוזה החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועות

* פאולו דיבאלה לא שולל מעבר לברצלונה. בראיון ל"סקיי ספורט" האיטלקי, אמר כוכב יובנטוס: "אם תגיע הצעה מברצלונה, יובנטוס תודיע לי אם היא רוצה שאעזוב או לא. זה תלוי קודם כל במועדון, לא בלי. זה מספק לשמוע שמועדונים כמו ברצלונה וריאל מדריד מביעים בי עניין".

* ולנסיה ויובנטוס הצטרפו למרדף אחר גז'גוז' קריכוביאק, קשר נבחרת פולין שלא התאקלם בפריס סן ז'רמן וקיבל הודעה כי הוא יכול לעזוב אחרי שנרכש ב-34 מיליון יורו מסביליה בקיץ שעבר.

* חבר חדש לבן חיים בספרטה פראג? על פי דיווחים בתקשורת הצ'כית הקבוצה נמצאת במו"מ מתקדם עם נאפולי על העברתו של עמנואלה ג'אקריני, הקשר בן ה-32 שרשם רק הופעה אחת בהרכב של סארי בעונה החולפת.

* האם קיליאן אמבפה ינחת דווקא במנצ'סטר סיטי? מאמן הסיטיזנס פפ גווארדיולה הכריז כי לקבוצתו יש אמצעים לרכוש את החלוץ בן ה-18 וכי "הכול יכול לקרות בנושא".

* ליברפול הודיעה לברצלונה: "פיליפה קוטיניו יעלה לכם 150 מיליון יורו", כך על פי "ספורט" הקטלאני.

*בסקיי איטליה" דווח כי אינטר קרובה לצרף את המגן השמאלי של ניס דאלברט. על פי הדיווח הנריאזורי מוכנים לשלם 30 מיליון יורו עבור השחקן.

* האם מנצ'סטר סיטי תבצע מחטף גם מהכיוון של נאבי קייטה? על פי דיווחים באנגליה, הסיטיזנס מתכננים לרכוש את הקשר המצוין ולהשאילו מיד לר.ב. לייפציג רק כדי להקדים את ליברפול. בלייפציג כבר הבהירו: 75 מיליון יורו לא יספיקו.

* באיטליה מדווחים כי אינטר צפויה להציע לקשר הקרואטי איבן פרישיץ' חוזה חדש, אם מנצ'סטר יונייטד לא תשלם את המחיר אותו מבקשים הנראזורי - 55 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד החליטה בינתיים להטיל את יהבה על נמניה מאטיץ', כאשר צ'לסי דורשת עבור הקשר הסרבי כ-50 מיליון יורו.

* מנכ"ל יובנטוס בפה מארוטה אישר כי אלופת איטליה הגישה ללאציו הצעה על באלדה קייטה ומעוניינת גם בבלס מטוידי מפריס סן ז'רמן. באשר להתעניינות של ברצלונה בפאולו דיבאלה, אמר מארוטה: "דחינו הצעות רבות. כששחקן שמח להישאר ביובנטוס, הוא יהיה איתנו ככל שירצה".

* אורבנו קאירו, הבעלים של טורינו, הודיע כי הסקורר אנדראה בלוטי לא יעבור לקבוצה אחרת בקיץ הנוכחי, למרות התעניינות מצד הקבוצות הבכירות של היבשת.

* סופיאן פגולי סיכם את תנאיו בגלאטסראיי וצפוי לעבור לטורקיה בימים הקרובים. ווסטהאם תקבל על הקשר האלג'יראי סכום המוערך בכ-5 מיליון יורו.

* מיקל מרינו, הקשר הספרדי בן ה-21 של בורוסיה דורטמונד, הגיע לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות בניוקאסל שתצרף אותו בהשאלה.

* ג'ונתן דוס סנטוס, קשר ויאריאל ונבחרת מקסיקו, צפוי לחבור לאחיו ג'יו בלוס אנג'לס גלקסי. ויאריאל תקבל כ-4.5 מיליון יורו.

* ריאל מדריד החליטה להיפרד מהשוער השלישי רובן יאנס ולקדם לעמדה זו את לוקה זידאן, בנו של המאמן זינדין זידאן.

שחקן ר.ב לייפציג. נאבי קייטה. GettyImages
פפ יעשה תרגיל? נאבי קייטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully