וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השישית בתולדותיה: נבחרת ארצות הברית זכתה בגביע הזהב

האמריקאים השיבו לעצמם את התואר בזכות 1:2 דרמטי מול ג'מייקה, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות בגמר. ג'וזי אלטידור (45) וג'ורדן מוריס (88) כבשו, ג'ה-וון ווטסון רק איזן זמנית (50)

שחקני נבחרת ארצות הברית בכדורגל מניפים את גביע הזהב. AP
ניצחון דרמטי. האמריקאים חוגגים/AP

בפעם השישית בתולדותיה והשנייה בשלוש המהדורות האחרונות של הטורניר, הוכתרה הבוקר (חמישי) נבחרת ארצות הברית כאלופת ה"גולד קאפ", אליפות צפון ומרכז אמריקה והקאריביים, זאת לאחר ניצחון 1:2 דרמטי בגמר על ג'מייקה.

הג'מייקנים החביבים, שלפני שנתיים הדהימו את ארצות הברית בחצי הגמר, קיוו לרשום זכייה ראשונה במפעל אחרי שהפעם הפתיעו את מקסיקו כדי להעפיל לגמר. הם הגיעו ללא רגשי נחיתות למשחק שנערך בסנטה קלרה, קליפורניה, אך נכנעו לשער של ג'ורדן מוריס, שבדקה ה-88 ירה מתוך הרחבה לרשת אחרי שלל הזדמנויות משני הצדדים.

עוד קודם לכן, רגע לפני הירידה להפסקה, ג'וזי אלטידור סובב כדור חופשי מושלם אל בין החיבורים כדי לעלות את הנבחרת של ברוס ארינה ל-0:1, אלא שחמש דקות בתוך המחצית השנייה, ג'ה-וון ווטסון מניו אינגלנד רבולושן הצליח לאזן מקרוב אחרי כדור קרן ושגיאה בהגנה האמריקאית.

כאמור, לצערה של ג'מייקה זה לא הספיק לה והיא שוב נאלצה להסתפק במדליית הכסף. כעת, ארצות הברית תשוב להתמקד בעניין המרכזי, מוקדמות מונדיאל 2018, שם היא עדיין רחוקה מלהבטיח את העפלתה. האמריקאים יארחו בעוד כחודש את קוסטה ריקה למשחק קריטי ושלושה ימים לאחר מכן (5/9) ייצאו להונדורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully