וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברצלונה ניצחה 2:3 את ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את טוטנהאם

הקלאסיקו הראשון של העונה נערך במיאמי וסיפק את הסחורה: מסי (3) וראקיטיץ' (7) כבשו בפתיחה, קובאצ'יץ' (14) ואסנסיו (36) איזנו וג'רארד פיקה הכריע (50). 73 דקות ושני בישולים לניימאר, אולי בהופעתו האחרונה. הסיטיזנס ממשיכים להביס

ג'רארד פיקה ברצלונה חוגג שער. GettyImages
אין אצלו משחקי ידידות, בטח לא מול ריאל. פיקה חוגג/GettyImages

אחד ממשחקי ההכנה הכי מסקרנים של הקיץ נערך הלילה (בין שבת לראשון) באצטדיון הארד רוק במיאמי, פלורידה ובסיומו, ברצלונה הצליחה להשיג ניצחון יוקרתי על היריבה הגדולה ריאל מדריד, 2:3.

כמו לכל משחקי ההכנה שלהם עד כה התייצבו הבלאנקוס גם הלילה בין כריסטיאנו רונאלדו, שממשיך ליהנות מהמנוחה הנדרשת. מנגד, ליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר, אולי בהופעת פרידה מבארסה, עלו בהרכב והארגנטינאי כבש את הראשון של הקטלאנים, כבר אחרי שלוש דקות אחרי מהלך אישי יפה ועזרה קלה מההגנה, כאשר הבעיטה שלו פגעה ברגל של וראן וקפצה מעל קיילור נבאס.

בדקה השביעית, ניימאר העביר רוחב, סוארס פספס ואיבן ראקיטיץ' הגיח מאחור וירה מ-16 מטרים פנימה את ה-0:2 המהיר, אבל לריאל היו תשובות. מתאו קובאצ'יץ' הצליח הגיח מאחור ועם דאבל פס מצוין ובעיטה חדה לפינה של יספר סילסן, צימק בדקה ה-14 וסגר רבע שעה נפלאה. השוויון של ריאל הגיעה במתפרצת פנטסטית בדקה ה-36, שהסתיימה עם שער קל של מרקו אסנסיו.

עוד בנושא:

ג'רארד פיקה על ניימאר: הוא צריך להחליט אם הוא רוצה כסף או תארים
העברות בעולם, 30.7: פ.ס.ז' רוצה את ז'ואו מריו, פלאיני בדרך לטורקיה?
קונטה: "לא רוצים עוד עונת מוריניו". קלופ: "מרוצה מאוד מהסגל שלי"

מתאו קובאצ'יץ' ריאל מדריד מעל ליאונל מסי ברצלונה. GettyImages
עוד שני קלאסיקוס מצפים לנו בקרוב/GettyImages

למחצית ירדו הקבוצות ב-2:2, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לג'רארד פיקה. האיש ששונא את ריאל יותר מכל כנראה ברח להגנה והקדים את כולם לכדור חופשי של ניימאר, כדי לספק נגיעה רכה ולכבוש מקרוב בדקה ה-50 את שער הניצחון. עד לסיום, ניימאר עוד הספיק לרשום החמצה גדולה וסילסן הציל את בארסה נהדר שלוש פעמים, כדי להשאיר אצלה את הניצחון.

עבור ריאל, ההכנה הבינונית נמשכת והיא טרם ניצחה בארצות הברית בקיץ הזה. היא תמשיך כעת למשחק האולסטאר של ה-MLS בלילה בין רביעי לחמישי ולאחר מכן תפגוש בסופרקאפ האירופי את יונייטד ואז בסופרקופה הספרדית לעוד צמד משחקים את בארסה. לקטלאנים ממתין כעת משחק מרגש מול שאפקואנסה ביום שני הקרוב, לפני צמד משחקי הקלאסיקו.

*** ההכנה המוצלחת של מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה נמשכה הלילה ואחרי ה-1:4 המוחץ על ריאל, התכולים הביסו גם את טוטנהאם, 0:3, במשחק שהתקיים בנאשוויל. ג'ון סטונס כבש מקרוב בנגיחה לסיטיזנס כבר בדקה העשירית אחרי כדור חופשי של קווין דה בראונה. סיטי הייתה מסוכנת יותר גם בהמשך ואגוארו מצא פעמיים את הקורה, לפני שראחים סטרלינג נשלח בכדור עומק מבריק על ידי סמיר נאסרי וקבע 0:2 בדקה ה-72. בדקה ה-91, בראחים דיאס, שכבש מול ריאל שער נהדר, השלים את תוצאת המשחק עם כיבוש קל הפעם, אחרי ערבובייה ברחבת התרנגולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully