וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "יותר גאה מאשר מאוכזב", תמיר בלאט בחמישיית הטורניר

מאמן נבחרת העתודה: "הפסדנו מול נבחרת טובה ומאומנת מאוד, לא נכנסנו לדברים הרגילים שלנו ושילמנו על זה". בלאט, שקבע שיא אסיסטים היסטורי: "קשה לחייך יותר מדי, אבל נלמד מזה"

שחקן נבחרת העתודה תמיר בלאט. אתר FIBA, אתר רשמי
עשה היסטוריה. תמיר בלאט/אתר רשמי, אתר FIBA

בפעם השלישית ב-17 השנים האחרונות, מסע מופלא של נבחרת ישראל צעירה באליפות אירופה הסתיים במפח נפש בגמר הגדול. בדיוק כמו החבורות המוכשרות של 2000 ו-2004, גם הנבחרת של עודד קטש הרשימה מאוד בדרך לקרב על תואר אלופת אירופה לנבחרות עתודה - אך כמו קודמותיה, כשלה ברגע האמת ותיאלץ להסתפק במדליית הכסף של הטורניר. בשני המקרים הקודמים ישראל נעצרה מול נבחרת סלובניה, הפעם הייתה זו יוון שיצאה עם ידה על העליונה ולקחה את כל הקופה. הרבע הראשון דווקא היה בשליטה ישראלית, כאשר תמיר בלאט וחבריו ברחו ל-2:14 ונראו בדרך הנכונה, אך מאותו רגע השתלטו מארחי הטורניר על המשחק ולא ויתרו על היתרון עד לסיום.

בסיום המשחק שני אוהדים יוונים התקרבו לאוהדים הישראלים: אחד הניף לעברם את דגל פלסטין והשני קילל וגידף אותם. בזכות המאבטחים נמנעה תקרית.

עוד בנושא

אין תואר: נבחרת העתודה של ישראל הפסידה ליוון בגמר אליפות אירופה
בלאט וזוסמן המצטיינים, ומה עם קטש? ציוני נבחרת ישראל
מהמעמקים אל הפסגה: דרך החתחתים הייחודית שעברו שחקני העתודה

עומרי כספי מברך

המאמן עודד קטש אמר אחרי המשחק: "גמר אליפות אירופה עוד לא עברתי כמאמן. אני מאוכזב קצת, אבל הרבה יותר גאה ממאוכזב. הפסדנו לנבחרת טובה, מאומנת טוב, עם סגל עמוק מאוד ושחקן אולי הכי טוב באליפות שלא סתם קיבל את ה-MVP. הם הצליחו לשבש את המשחק שלנו. לא נכנסנו לדברים הרגילים שלנו. זה לא הספיק, אבל זו גאווה גדולה. פתחנו מצוין, בעיקר הגנתית. היה לנו ברור שזה משחק של תוצאה נמוכה כיאה למשחקי גמר בהם יוון מעורבת. הרוטציה אצלנו היא קצרה יותר מאצל נבחרות אחרות וזה בא לידי ביטוי היום, היו להם המון גארדים. אנחנו קיצרנו קצת את הרוטציה וכל נבחרת מגיעה עם מה שהיא יכולה. ברגע שלא נכנסנו עם הדברים הרגילים שלנו לעניינים, לא היה לנו הרבה. הם מאומנים מאוד. היינו שם, גילינו אופי, גם עשינו שתי חזרות קטנות. אני וכל הצוות שלי גאים מאוד בהישג שעשינו".

תמיר בלאט, שהרשים מאוד במהלך האליפות והעמיד ממוצעים של 16 נקודות, 10.1 אסיסטים (הראשון בתולדות אליפויות אירופה לעתודה שמסיים עם למעלה מ-10 למשחק) ו-4.6 כדורים חוזרים למשחק, נבחר לחמישיית הטורניר. ואסיליוס חראלאמפופולוס היווני זכה בתואר ה-MVP של האליפות. בלאט אמר בסיום: "אני חושב שעשיתי עבודה טובה באליפות. עודד מאמן מדהים, הוא שם אותי במקומות הנכונים. אני צריך להוכיח כל יום, תמיד אומרים שאני קטן מדי, אולי לא מהיר מספיק, צריך להמשיך לעבוד קשה ולהמשיך לעבוד נכון".

"הדחיפה של הקהל עשתה פה הבדל", הוסיף הגארד, "בניצחון שלנו עליהם בטורניר ההכנה לא שיחק ה-MVP של הטורניר, הם שיחקו משחק יוצא דופן ומגיע להם קרדיט. אני מאוד גאה בחברים שלי, אוהב כל אחד מהם.
אני מאוכזב וגאה, גאה בחברים שלי על מה שהם עשו, גאה בצוות האימון. אחרי הפסד בגמר זה קשה לחייך יותר מדי, אבל נלמד מזה ואני מאמין שיהיה בסדר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully